Hvordan ligger babyen deres?

Sist jeg var hos jordmor i uke 32 lå hun nedover, men hodet var ikke festet enda, så det blir spennende å se i morgen om hun har festet seg nå (er i uke 35 nå). I går kveld ved leggetider hikket hun så mye at det føltes som om hele bekkenet ristet :p
 
Her har han ligget med hodet ned siden tidlig i desember, modet var ikke festet da jeg var på kontroll sist. Siden jeg er 2.gangs fødende sa jordmor at det ikke er sikkert hodet fester seg i det heletatt..
 
Bebis lå i seteleie i uke 34-35, men snudde seg sjøl så nå er hodet Ned. er tredjegangsfødende, så hodet fester seg ikke før fødselen er i gang. Det er vel bare på førstegangs at babyen kan feste hodet lenge før.
 
hodet ned og ryggen ut midt på :p men er ikke festet enda..men presser seg godt nedover ja, klarer nesten ikke gå :p
 
Jeg var på ultralyd i går og da lå han med ryggen på venstre side. Hodet hadde festet seg og han er klar for å gjøre entre:) Men må nok vente iallefall 17 dager enda.. Kjenner ikke noe særlig nedpress, og har heller ikke så mye kynnere eller mensenmurringer, så rekner ikke med å få før tiden:)
 
Back
Topp