Hvordan ligger babyen deres nå?

Ligger i hodeleie, ikke festa enda (ikke sikkert det skjer heller siden jeg er andregangs). Men hadde en innvendig ul for å se om det var modning og da lå han heeeeeeelt ned mot der det skal bli åpning. Ikke rart man kjenner mye nedpress og "grafsing" der nede

Jeg er ganske sikker på at guttungen har snudd seg fra seteleie/tverrleie til hodeleie, men han prøver fortsatt å dytte seg tilbake til tverrleie. Kan ikke si jeg er så lei meg for det akkurat :smiley-ashamed004

På ul i går var det så langt fra hodeleie som det går an omtrent.. Hode helt øverst mot min høyre side, og beina nederst mot venstre. Har alltid kjent mest liv nederst og, så har nok vært slik det meste av tiden.. Håper ting snur seg ila de neste ukene!

Sist gang han prøvde å endre leie er en ukes tid siden, da var det så ubehagelig at jeg skrek og brakk meg.
Kjennes ut som han ligger an til å bli rundt 12kg til termin...

Som storesøsknene holder han seg med hodet ned og ryggen mot venstre. Blir nok sånn ut tiden iom at han ikke har plass til å ombestemme seg.

Sist gang han prøvde å endre leie er en ukes tid siden, da var det så ubehagelig at jeg skrek og brakk meg.
Kjennes ut som han ligger an til å bli rundt 12kg til termin...

Som storesøsknene holder han seg med hodet ned og ryggen mot venstre. Blir nok sånn ut tiden iom at han ikke har plass til å ombestemme seg.
Måtte le litt sa jeg leste kommentaren din "kjennes ut som han ligger an til å bli rundt 12kg til termin" :hilarious:

Min ligger i seteleie, har kjent masse spark oppover så ble litt overrasket, men hun ligger visst med beina opp mot hodet.. håper inderlig hun snur seg snart.. 31+4 i dag.

Hodet ned i bekkenet og kroppen på høyre side, sånn har hun ligget så og si hele tiden med noen få unntak. Tydelig at høyresida er den diggeste sida for hun er der fort hvis hun prøver seg et annet sted:happy:

Hodet ned... uke 29+0

På ul i går var det så langt fra hodeleie som det går an omtrent.. Hode helt øverst mot min høyre side, og beina nederst mot venstre. Har alltid kjent mest liv nederst og, så har nok vært slik det meste av tiden.. Håper ting snur seg ila de neste ukene!
Samme her. Håper virkelig mini snur seg. Har liggi med hodet ned helt til nå før h*n fant ut at det var mer avslappende å sitte :hilarious:

Hun lå med hodet ned i uke 29, men nå må hun ha snudd seg igjen, i hvert fall til tverrleie.. kjenner liksom noe på begge sider samtidig. Får se hva jordmor sier i dag :)

Jordmor var ganske sikker på at babyen lå med hodet ned på sist kontroll. I og med at jeg har at setefødsel før, og skal føde hjemme denne gangen, får jeg ultralyd om det er noe som helst tvil om leie etter uke 36/37.

Her er det fremdeles turn i magen og det har vært forskjellig fra hver kontroll, men førstemann snudde heller ikke seg med hodet ned før ukene nærmet seg. Er ikke spesielt bekymret for det enda :)

På kontroll hos jordmor før helgen fikk jeg bekreftet at han ligger med hodet ned. Satser på at han blir liggende den veien selv om jeg gjerne skulle sluppet alle sparkene mot ribbeina:rolleyes:

Guttungen vår driver visst å fester hodet, har passert uke 32 nå. Litt digg å tenke på, samtidig som det ikke er så digg med rumpa hans helt oppi ribbeina og muskelsmerter nede. Kjennes ut som om jeg har gått fra å ha bollemus til vannmelon.... :p

Var på kontroll hos jm i dag, og hun bekreftet som jeg trodde, at hodet var ned. Var vel egentlig ikke i tvil da fra før, for jeg har kjent kraftige spark mott ribbeina i det siste :P :)

Back
Topp