Hvordan ler babyen?

Eli.sin

Betatt av forumet
Storebror lo ikke før ca 6m. Da hylte han.
Han var også veldig følsom, så kunne hyle av latter og etterpå komme med en underleppe og tåre i øyekroken

Lillesøster er hyper. Hun hikster av latter og har høye bølger med volum. Hun tåler alt.
Det startet nesten ved dag en.
Skriker i ekstase og ler godt når storebror leker med henne (eller når pappa sier Bø)

Latteren og vesenet på de små er så avgjørende på hvordan de ler

Hvordan ler din?
 
Vår er litt av den forsiktige typen.. men ler med lyd om vi småherjer litt ved å «hoppe» litt med henne i armene, kjøre fly, eller kiler- da hun er veldig Kilen under føtter og armer. Hun starter alltid litt forsiktig med et par «ha ha», men om det er morsomt nok kan hun le skikkelig. Avslutter alltid med et lite skarpt hyl i latteren, som vi har lært oss betyr at nå er det nok [emoji4]
 
Her er de veldig forskjellige i latterveien. Mens storebror kun dro på smilet og ikke lo med lyd før en alder av over 1 år, har lillemann laget latter med lyd fra tidlig alder. Er sikkelig klokkende latter som smitter lett og sånne lyder men lager når man prøver å snakke på innpust;p ler av alt! Men når han får slike sukk på slutten begynner han å bli lei
 
Her ler hu avogtil med hikst, ler godt og ler når jeg spiller av film av hu som ler [emoji23] [emoji5]
 
Mi og er veldig forsiktig. Må jobbe hardt for å få hun til å le.

Men når hun er trøtt derimot, da skrattler hun av alt[emoji23][emoji23]
 
Mi og er veldig forsiktig. Må jobbe hardt for å få hun til å le.

Men når hun er trøtt derimot, da skrattler hun av alt[emoji23][emoji23]

Det har min begynt med de siste 2 dagene også..ler av nesten alt når hun er trøtt. Merkelig at de gjør det? Dessverre har det veldig dårlig virkning, for da blir det jo så gøy å herje med henne- som bare gjør henne enda mer trøtt [emoji23][emoji85]
 
Det har min begynt med de siste 2 dagene også..ler av nesten alt når hun er trøtt. Merkelig at de gjør det? Dessverre har det veldig dårlig virkning, for da blir det jo så gøy å herje med henne- som bare gjør henne enda mer trøtt [emoji23][emoji85]

Haha. Samme her. Søsknene synes det er så gøy når hun ler av alt.
 
Back
Topp