Hvordan legger dere barnet om nattaen ?

Herregud, da må jeg også prøve! Det er håp [emoji51] Amming i søvn, samsoving og pupp i munn hele natta fortsatt her (er 10 1/2 mnd)
Er ikke alle som bare godtar det med en gang. Men jeg syns det er verdt det uansett [emoji4]
 
Herregud, da må jeg også prøve! Det er håp [emoji51] Amming i søvn, samsoving og pupp i munn hele natta fortsatt her (er 10 1/2 mnd)

Føler såå med deg! Det er på en måte så "enkelt" å bare legge seg i samme seng fordi man er så sliten. Men har du ekstra overskudd en dag, så hopp i det. Masse lykke til, og ta vare på deg sjøl :) Dette kommer til å gå så bra!
 
Hun har sovet i senga sammen med oss fra hun var en uke gammel. Hun har sovet natta gjennom siden hun ble født, med unntak av å leite litt etter puppen i halvsøvne, men har aldri hatt våkentid på natta. Nå etter noen uker på jobb innså jeg at det ikke gikk lengre da hun begynte å legge seg på kryss og tvers i senga, så forrige uke bestemte vi oss for å ta opp kampen.

Bestemte oss for opp-ned metoden da den var effektiv på storesøster. Mannen tok på seg vektløfterbelte og var forberedt på mye løft og skriking!

15 minutter tok det første kvelden, OG hun sov natta gjennom :eek: så det gikk over all forventing! Endte visst opp med å kutte nattammingen i samme slengen :p sovet natta gjennom siden! Noen kvelder han hun vært litt vanskeligere å legge, men stort sett går det ikke mer enn 5 minutter. Veldig deilig :D
 
Back
Topp