S
**SunFlower**
Guest
Skal ha skinkestek til middag i morgen, men vil ikke ha det vanlige med brun saus poteter og grønnsaker. Vil lage noe mer fancy noe. Noen tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge steker du og på hvor mange grader? Går det ann å ha den i ovnen mens man er på jobb f.eks?Langtidssteke den, dra den fra hverandre og ha i burgerbrød med rømmedressing og salat. Helt nydelig!
130 grader i 6-8 timer avhengig av størrelsen. Jeg er veldig skeptisk til å ha på elektriske apparater når jeg er av gårde, men vet andre gjør det.Hvor lenge steker du og på hvor mange grader? Går det ann å ha den i ovnen mens man er på jobb f.eks?
er ikke kjempe gla i det eg heller, men er jo ikke spes ofte jeg ikke er borte på dagen i helgene heller.....130 grader i 6-8 timer avhengig av størrelsen. Jeg er veldig skeptisk til å ha på elektriske apparater når jeg er av gårde, men vet andre gjør det.
er ikke kjempe gla i det eg heller, men er jo ikke spes ofte jeg ikke er borte på dagen i helgene heller.....