Hvordan lage fine krøller uten krølltang?

Tester ut den med hårbånd i kveld/natt, så får man se hva resultatet blir i morgen ;)

Jeg testa ut den med hårbånd i natt og jeg fikk veldig fine krøller :) Tok ikke i luggen da, for det så litt voldsomt ut ;) Skal prøve den med sokken til i morgen :P Så ser jeg hvem av de to som blir best!

hvis du trenger varmruller har jeg.. brukt de en gang og du kan få kjøpe de til en billig penge... :rolleyes: ellers så har jeg erfaring med at du må ha i riktig hårprodukt for at krøllene skal holde seg.. :) jeg bruker wella setting lotion (tror jeg den heter, kan gå å sjekke nøyere om du er intr).. da holder de seg godt :)

Så mange gode tips du har fått. Etter innkjøp av ei DYR rettetang, ei krølltang og ei bølgetang (eller noko sånt), har eg rett og slett innsett at begrensingen ligger hos meg. Svaret mitt er derfor: Frisøren! Einaste som kan få fine krøllar i mitt hår i allefall....
No skal det seiast at eg har tenkt å prøve tipsa du har fått og da, så får eg sjå om eg fremdeles e like håplaus...
Lykke til, begynte å le når eg såg korleis du træla med rettetanga, for det var akkurat som om du skreiv om meg!!
Jeg har blitt krølla med MIN rettetang flere ganger, fikk det til èn gang, og etter det har jeg aldri klart det igjen.... Gjør det jo likt, så jeg skjønner ikke hvorfor!
Nå sitter jeg med sokk i håret og gleder meg til å se hvordan resultatet blir i morgen :P

Åh, Jeg klarte å lage krøller på håret mitt med slettetanga, men jeg satt igjen med en neve hår da. Har veldig tynne hårstrå og en ikke helt god tang. Tror jeg skal prøve våtserviett-metoden en gang. ;) Må muligens bare kombinere det med å dusje på kvelden og ha litt produkter i, håret mitt blir så flatt og teit når jeg sover på det.

Takket være denne tråden fant jeg også sokk-metoden, veldig smart! Mye finere bolle enn med smultringen! Skal også prøves. :D

da har jeg også fått testet hårbnd metoden og ble knall fornøyd:-) krøllene varte hele dagen og var veldig fine:-) gleder meg til oppdatering med sokken ! legg gjerne ut bilde:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

da har jeg også fått testet hårbnd metoden og ble knall fornøyd:) krøllene varte hele dagen og var veldig fine:) gleder meg til oppdatering med sokken ! legg gjerne ut bilde:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Helt enig, krølling med hårbånd var knall! :D superenkelt og ikke minst fint :)

Jeg testet sokke-bollen i dag, tok den i da jeg hadde fønet håret og gikk med den i timesvis, da jeg tok den ut fikk jeg en lekker korktrekker som jeg nå har i strikk. Siden jeg hadde et hårstrikk inni bollen fikk jeg jo en sånn hårstrikk-kant, og den er ikke så veldig lekker. Men bollen ble også fin, så da vet jeg en kjekk måte å ordne håret på om jeg vil sette det opp. :)

Back
Topp