Hvordan lage fine krøller uten krølltang?

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Ikke si rettetang, da skyter jeg! (har prøvd 4 millioner ganger og begynner å grine hver gang)
Jeg har langt tykt hår med mye fall. Om to uker skal jeg på julebord med den supre treningsklubben min, men først skal vi i juleselskap hos mine eks-svigerforeldre. Jeg har lyst på krøller fordi jeg de siste to årene alltid har retta håret mitt når jeg skal noe.
Antrekk på juleselskap er pent, og har tenkt til å ha nesten det samme på julebordet bare litt mer rocka.
Hvordan lager jeg krøllene? For de kan jeg ha hele dagen :)

Oi, det aner jeg ikke.. Dytter for deg :)

Har du prøvd varme ruller? Har ikke prøvd det selv siden jeg ikke får krøller uansett hva jeg gjør, men kjenner en som sverger til dem :-)

om ikke du vil bruke krølltang eller rettetang så ville jeg prøvd hårruller. men det er kanskje ikke så lett å få til alene...

Hvor mange sånne ruller trenger man da? Og, lar det seg gjøre alene? :P

Jeg bruker slettetangen. Blir veldig fint syns jeg:)
Blir sikkert flott! For de som klarer det. Jeg bare ender i et voldsomt raseri hvor tårene spruter og ansiktet mitt er rødt som en paprika, så jeg har gitt opp. Derfor jeg sa at det var et dårlig alternativ for meg ;) Hadde jeg fått til å bruke den ville jeg nok ikke spurt her tenker jeg :)

hvorfor uten krølltang? kan sikkert kjøpe billig en... det virker for meg i hvertfall...

Blir sikkert flott! For de som klarer det. Jeg bare ender i et voldsomt raseri hvor tårene spruter og ansiktet mitt er rødt som en paprika, så jeg har gitt opp. Derfor jeg sa at det var et dårlig alternativ for meg ;) Hadde jeg fått til å bruke den ville jeg nok ikke spurt her tenker jeg :)

Husker jeg klikka når jeg skulle prøve også men så en film på YouTube og da gikk det lett som en plett;)

hvorfor uten krølltang? kan sikkert kjøpe billig en... det virker for meg i hvertfall...
fordi akkurat nå har jeg ikke råd til en billig en. Hadde jeg hatt det så hadde jeg kjøpt det. Har ønsket meg til, så får vi se hvor snill nissen syns at jeg har vært ;)

pleier å flette kinaflette i litt fuktig hår og la den tørke over natta :)Synes det blir bra på meg i hvertfall. Når jeg tar den ut bruker jeg morroccanoil og bare grer håret med fingrene.

Spørs litt om du vil ha store eller små krøller, men hva med papiljotter? Jeg har langt hår med litt fall i, og jeg synes jeg får kjempe fine krøller med det :)

bare hyggelig:-) kjente jeg ble nysgjerrig på å teste de ut selv:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Så mange gode tips du har fått. Etter innkjøp av ei DYR rettetang, ei krølltang og ei bølgetang (eller noko sånt), har eg rett og slett innsett at begrensingen ligger hos meg. Svaret mitt er derfor: Frisøren! Einaste som kan få fine krøllar i mitt hår i allefall....
No skal det seiast at eg har tenkt å prøve tipsa du har fått og da, så får eg sjå om eg fremdeles e like håplaus...
Lykke til, begynte å le når eg såg korleis du træla med rettetanga, for det var akkurat som om du skreiv om meg!!

Har du prøvd slik krøllstav?? der bare surrer du håret rundt, holder og så slipper.
superenkelt
remington_ci95_curler-12970159-frntl.jpg

Back
Topp