Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Cold turkey! Hardt og brutalt. Planlegg å starte før en uke du ikke har noe ekstra slitsomt
Samme her! Jeg klarte det en god periode ved å bruke tid på andre ting, gå turer osv når suget var der og spiste vaniljekesam med bær, banan pannekaker, sukkerfrie og økologiske kjærligheter og andre sunne og søte ting som fikk bort søtsuget litt, om man klarer å tvinge seg helt unna det i minst 2 uker så begynner suget å dabbe av. Det er som ved andre avhengigheter, det er knallhardt og slutte og suget vil aldri heelt slippe taket men det blir bedrenå som jeg er gravid igjen om sjokolade er min største cravings har jeg gitt opp kampen mot å holde meg helt unna, det tar jeg igjen etter fødselen som sist
lykke til!
Finn alternativer
Skrell en bøtte med gulrøtter, kjøp inn masse frukt, ikke kjøp sjokolade (eller nugatti), start med noe håndarbeid eller lignende
![]()
Haha! Jeg har kjøpt Philadelphia med sjokolade og er heeeeeelt hekta! Det er så godt!! Men jeg blir skikkelig søtsugen av å spise det! Må slutte! Må bare spise opp den siste pakken jeg har først... Naaaam!!!Finn alternativer
Skrell en bøtte med gulrøtter, kjøp inn masse frukt, ikke kjøp sjokolade (eller nugatti), start med noe håndarbeid eller lignende
![]()
Signerer denne! Finn på noe annet. Å pusse tennene eller gå en tur hjelper en del hvis man har lyst på røyk eller godteri. Å spise frukt eller lettprodukter gir meg ikke så mye mindre søtsug egentlig, ender ofte opp med å spise litt sjokolade etterpå likevelAvled oppmerksomheten hver gang du blir sugen. Gå deg en tur, puss tennene, drikk et glass vann, hva som helst![]()