Jeg satt og funderte på hvordan den lille babyen/barnet kommer til å se ut.
Da jeg ble født hadde jeg visst langt svart hår som stod rett til værs, og jeg hadde fått kallenavnet "lykketrollet" på sykehuset (jeg elsket når mamma fortalte den historien
). Jeg fikk etterhvert mellomfarget hår. Samboeren min har rødt hår. Det har også den ene broren hans (hans to barn har ikke arvet den røde hårfargen), mens den tredje broren har mellomfarget hår. Jeg er skikkelig spent på hvilken hårfarge den lille vil få, både fra starten og til slutt.
Så har man høyden. Jeg er ganske lav (under 1,60) mens samboeren er over 1,80. Alle mine slektninger er fra lav til medium høye, mens hans slekt er mer medium til høy. Så hva vil skje med babyen? Må vel vente 15 år før vi får vite det tror jeg.
Har dere noen familietrekk dere er spente på om kommer til å dukke opp?
Da jeg ble født hadde jeg visst langt svart hår som stod rett til værs, og jeg hadde fått kallenavnet "lykketrollet" på sykehuset (jeg elsket når mamma fortalte den historien
). Jeg fikk etterhvert mellomfarget hår. Samboeren min har rødt hår. Det har også den ene broren hans (hans to barn har ikke arvet den røde hårfargen), mens den tredje broren har mellomfarget hår. Jeg er skikkelig spent på hvilken hårfarge den lille vil få, både fra starten og til slutt.Så har man høyden. Jeg er ganske lav (under 1,60) mens samboeren er over 1,80. Alle mine slektninger er fra lav til medium høye, mens hans slekt er mer medium til høy. Så hva vil skje med babyen? Må vel vente 15 år før vi får vite det tror jeg.
Har dere noen familietrekk dere er spente på om kommer til å dukke opp?
Jordmora meinte at om eg klarte 4,5 kg og HO på 40 cm uten hjelp, så var det ikkje problem med 5 kg heller..
Takk, men ellers takk