Augustinaen
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Jeg googlet, og det ser ut som det er konstatert at det placebo.Jeg synes det funker iallfall. Og når man ikke får i seg noe så er det godt for kroppen å få i seg litt kalorier i det minste.
Aner ikke! Kan kanskje være en kombinasjon av noe? eller placebo?![]()
Googlet jeg også, og de mener det er placebo ja... Jeg får heldigvis i meg drikke. Nå kom nettopp jentungen og serverte meg en kopp te, det gikk fint å drikke. Er bedre på kvelden enn på morgen og dagtid..
Jeg synes det funker iallfall. Og når man ikke får i seg noe så er det godt for kroppen å få i seg litt kalorier i det minste.

Er vant til å droppe frokost og drikke kaffe frem til lunsj, spise 2-3 ganger om dagen. Nå spiser jeg saltkjeks på senga før jeg står opp, og har ikke tall på hvor mange måltider jeg spiser totalt i løpet av dagen.. Tenker med gru hvor mye jeg kommer til å gå opp i vekt 

Jeg har hatt kvalme og oppkast i alle mine svangerskap og har det denne gangen også. Men jeg føler den er litt mildere da jeg tar afipran 3 ganger daglig,tar livet med ro, spiser når jeg vil, drikker taffel med fersken smak og tygger tyggis. Kvelden er verst for meg for da er jeg sliten og har 3 barn hjemme.