Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som kan forklare så nøyktig og detaljert som mulig.... hvordan man "kniper"... for å stramme bekkenbunnen opp igjen! Merker jeg har vært litt for slapp meg opptrening på dette området etter fødsel... som jo er over ett år siden! *flau*
hvis du lener deg fremover til et bord og kniper da, så kniper du på rett sted.
et annet tips er å stikke fingeren inn og knipe. da kjenner du det. men har ikke prøvd det selv, så vet ikke om d funker
er det jeg tror jeg gjør... men leser mange steder at man først skal holde 3 sekunder, så trene på å holde flere sekunder... men her er det som om det "faller ned" etter bare ett sekund! hmm... har jeg blitt sååå utroli slapp!`??? Er det håp for meg og hoppende aerobic uten innlegg...
var sånn rett etter jeg fødte. d blir bedre etterhvert. hold så lenge du klarer og så igjen. gjør det hver gang du sitter. er jo ingen som ser at du gjør det [;)]
etterhvert finnes det sånne vaginakuler som er vekter du putter inn og holder dem igjen.
om du holder lenge eller tar mange etter hverandre er opp til deg. akkurat som med sit ups.
men det er jo en fin måte å se hvor mange sekunder du klarer å holde. da vet du at det går fremover [:)]
Kan beskrive det best som at du prøver å dra musa inn i kroppen, og samme med endetarmen og alt som følger med (men strammes det ene strammes det andre, hvertfall hos meg.).
Har ganske god kontroll på de musklene nå, og har "knepet" mye under svangerskapet, så får se hvordan det blir etter fødselen [8D]