Hvordan kler dere babyene når dere skal gå på trilletur?

Tynn ull innerst og en strikkeut ulldress utenpå, balaklavalue og tykke ullsokker, og ullvotter. Har med ullteppe også dersom det er kaldere enn -3, må kjenne på henne først men sålangt har det ikke vært nødvendig.
Har dunpose med lammeskinn i :) Hun er god og varm når vi kommer inn, etpar ganger på grensen til å begynne å svette.
Det er faktisk bedre å kle dem litt for kaldt og så kunne kle dem mer, enn omvendt. En kald baby vil klage, og dessuten blir de ikke så kalde at det er farlig, i alle fall ikke på flere timer! Men de kan bli for varme ganske fort, og da kan de begynne å fryse hvis de tas opp, eller de blir overopphetet, som igjen er forbundet med høyere fare for krybbedød.
 
Jeg har EasyGrow-pose og den er kjempevarm! Har bare vanlige inneklær (body og strømpebukse) pluss lue/votter inni den, og det holder godt ved rundt 0-4 grader. Er det minusgrader har jeg gjerne pledd i tillegg. Flere som har EasyGrow??

Eg har easygrow. Både hood og mini :-) kjører samme outfit som deg, bare med genser i tillegg på kalde dager.

Er du fornøyd med posen? Eg er veldig glad i mine. De er så fluffy og myke :-)
 
Eg har easygrow. Både hood og mini :) kjører samme outfit som deg, bare med genser i tillegg på kalde dager.

Er du fornøyd med posen? Eg er veldig glad i mine. De er så fluffy og myke :)
Ja, jeg er kjempefornøyd! Synes det er så godt at den er så varm. Det er så godt å slippe masse ekstra klær, trenger ikke å vekke henne ved å kle på vis jeg finner ut ut vi skal ut og trille og hun allerede sover inne. Bare å løfte henne rett over i posen. Vår er fra storesøster sin babytid, kjøpt i 2008. Vet ikke hva hood og mini er?
 
Ja, jeg er kjempefornøyd! Synes det er så godt at den er så varm. Det er så godt å slippe masse ekstra klær, trenger ikke å vekke henne ved å kle på vis jeg finner ut ut vi skal ut og trille og hun allerede sover inne. Bare å løfte henne rett over i posen. Vår er fra storesøster sin babytid, kjøpt i 2008. Vet ikke hva hood og mini er?

Det er bare to av typene. Hood er vel en av de høyest profilerte posene, altså helt standard. Mini er bilstolposen :-) genialt å slippe å kle på i bilstolen også :-D
 
Back
Topp