Hvordan kler dere babyene når dere skal gå på trilletur?

Jeg har en fleecedress, dyne og trekket over vogna. Her var det helt passe i dag på -1

Bomullbody, fleece dress, vognpose og dyne over så trekket over der .. Det var passe sist vi var ute å gikk

Tynnull body og strømpebukse, ulldress og voksipose. Ligger på ca 5 minus her og litt vind... Bruker trekket ved mye vind eller regn.

Bruker innendørs, teppe og voksi pose og trekk på vognen. Bruker votter og lue også da;)

Ullpysj, sokker, ullvotter og bomullslue. Nå ligger hun i babynest med dundyne og fotbeskyttelse som går en del cm oppover mot kallesjen. Har vært ute i -5 vindstille og da var det varmegrader inne i vogna, behagelig luft. Så ville heller ha bekymret meg for varm baby :p

Vi har en liten gutt som er kjempe varm. Så hvis vi skal på trilletur så vanlige klær gjerne i litt tykkere variant. Ull votter tøfler og lue i lammeskinnsposen med vindtrekket utenpå;)

Ullbody, strømpebukse, ull lue bamsedress fra H&M og odenwalder vognpose. Noen ganger også et pledd om det er behov for det.

Tynn ull innerst, og så hentesett i strikket ull (sparkebukse, jakke, lue, votter og sokker). Hvis det er kaldt har jeg en tykkere lue på. Har lammeskinnspose i vogna.

varierer. ullbody og en tynn dress over og lue stortsett. ligger i voksipose.

Går i body og strømpebukse i bomull eller ull etter hvor kaldt det er og hva vi skal. Med en fleece eller bamsedress over. Ligger i voksi city pose. Lammeskinn under og vindbeskytelsen til vogna over. Lue og hals eller skjerf/smekke. Votter prøver vi så godt vi kan. Men er lettere sagt enn gjort da hun blir illsint. Må enten pakkes ned eller lure på votter underveis.

Ullpysj, ullsokker, ullvotter og ull lue oppi lammeskinnspose :) da er han akkurat passe varm. Skal vi på kjøpesenter har jeg samme tøyet på men tar av toppen på posen og har pledd eller dyne på toppen istede :)

Kler ofte på ham for mye. Han er så forferdelig varm av seg. Men når det varmere enn -5 så går det i bomull som regel og lue, votter og en ulljakke over. Ullsokker også hvis klærne hans ikke har fot. Ligger nedi fleecepose med ullskinn underst og trekker vogntrekket over. Blir godt og varmt nedi der :) kommer jo ikke vind nedi så lufta holder seg varm.

Jeg kjører konsekvent ull.

Body strømpebukse, strikkassett, sokker, votter, tynn lue og bomullslue over det.
Har voksi urban i vogna.

Nå som det begynner å bli litt varmere ute, hvor mye kler dere på når det er ca 8-10 grader ute? Hadde på body, strømpebukse, bamse dress og ull lue + odenwalder vognpose, og hun var skikkelig klam og varm. Er det nok med bare ull body, strømpebukse og lue tror dere?

Nå som det begynner å bli litt varmere ute, hvor mye kler dere på når det er ca 8-10 grader ute? Hadde på body, strømpebukse, bamse dress og ull lue + odenwalder vognpose, og hun var skikkelig klam og varm. Er det nok med bare ull body, strømpebukse og lue tror dere?
5-6 grader her nå for tiden. Bruker da ullbody og ullstrømpebukse. Ullsokker, lue av ull, og votter. (Han stikker alltid armene opp.) Legger et lite ullteppe i halsen der posen ikke går helt opp. Dunpose og lammeskinn i bunn. Han er da god og varm. :)

Jeg har EasyGrow-pose og den er kjempevarm! Har bare vanlige inneklær (body og strømpebukse) pluss lue/votter inni den, og det holder godt ved rundt 0-4 grader. Er det minusgrader har jeg gjerne pledd i tillegg. Flere som har EasyGrow??

Nå når det har vært rundt -5 har hun hatt ull body, ull longs, ullsokker og votter, balaklava lue i ull, og strikkajakke, og så har jeg lagt henne i voksi bilstolposen i vogna med ei tynn dyne over. Syns den store voksiposen blir så stor enda, virker lunere i bilstolposen. Hun har ikke vært klam, men akkurat passelig varm :-)

Back
Topp