Hvordan kler dere babyen ute?

sola90

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Marsboerne 20 18
Nå som varmen er kommet lurer jeg på hva som er for mye og for lite klær om dagen. På tide å droppe strømpebukse og lue?
 
Her har det vært rundt 20° i dag. Har hatt på vanlige klær (body + sparkebukse), bomullslue og et par gode ullsokker. Helt passe :) I vogna hadde vi kun sittepute i dag, har hatt med bomullsteppe, men har ikke brukt det.
 
Vi har mellom 6 og 12g nå, hun har på seg bukse, sokker, langarma body, tynne merinoull votter og bomullsheadover tynn når hun skal sove. Har en tynn vår/høst pose i vogna. Skal hun sitte i vogna kommer d an på været, er en del vind her, så har på headovern og vindjakke evt votter noen ganger. Mens andre dager har vi kun lue på :)
 
Vi har ca 20 grader om dagen, og i går var vi ute i mange timer, da hadde han på seg bukse, body, sokker, sko, denimjakke og lue. Bytta seinere til en tynn hettejakke. Han er veldig varm av seg, så strømpebuksa har vi droppa for lenge siden. Men lua har jeg fortsatt på pga vinden.
Men jeg er usikker på om jeg kler på han for mye/for lite hele tiden:p
 
Her er det rundt 20 grader i skyggen på dagen. Kler han i bomullsbody og bukse + eventuelt en hettegenser over. Han har på seg tynn bomullslue med solbrem litt tidligere på dagen og en UV-caps på dagen :) han er sjelden i direkte sollys og leker som oftest under UV-teltet på verandaen. Sandaler eller tynne sko på beina! Er det kaldere 10-15 grader tar jeg på han ullsokker og en tynn vårjakke!
 
Idag er det enda varmere her (22,5°, minimalt med vind), så nå har snuppa bare på seg vanlige klær; body + sparkebukse. Hun har en bomullslue på hvis hun krabber på verandaen eller er på fanget, i vogna har vi droppet lue i dag.
 
Her er det 25 varmegrader idag:eek: og matheo sover i T-skjorte og kortbukse, men har på solhatt med ørelapper når han sitter i vogna :) puh, varmt:) men så godt! :D
 
Her har vi oppunder -10°c og det blåser kaldt, så vi har nok en god vår/høst lue, smekke med fleecefor, tykke ullvotter, vindtett vårdress, ullsokker, tøfler, strømpebukse, body, joggebukse, genser. :confused:
 
Back
Topp