hvordan klare å sovne?

• Trådstarter Trådstarter Maanda
  • Opprettet Opprettet
M

Maanda

Guest
Jeg klarer ikke sove lenger..
Er egentlig en magesover, så sliter med å finne stillinger jeg klarer å sove i.
Når jeg snur meg våkner jeg, dette fordi bekkenet er så kranglete.
Sover med dyne/pute mellom beina, snur meg med beina samlet osv..

Likevel klarer jeg ikke sove..sover kun små dupper på 15-20 min sammenhengende, så er jeg gjerne våken i opp til 2 timer.. Er så slitsomt..

Noen tips?

Sliter med det samme! Jeg er omtrent like langt på vei som deg, har vondt i bekkenet og er ofte oppe på do om natta. Da blir det vanskelig å sovne igjen.

Heldigvis har jeg funnet en halvveis-på-magen-stilling som fungerer. Da ligger jeg på magen, men vrir magen litt til siden.  Har høyrebeinet så og si rett nedover, mens det venstre ligger trukket litt oppunder meg og på siden.Vanskelig å forklare, men det er nå iallfall det som fungerer best her :)

Sin skrev:
Sliter med det samme! Jeg er omtrent like langt på vei som deg, har vondt i bekkenet og er ofte oppe på do om natta. Da blir det vanskelig å sovne igjen.

Heldigvis har jeg funnet en halvveis-på-magen-stilling som fungerer. Da ligger jeg på magen, men vrir magen litt til siden.  Har høyrebeinet så og si rett nedover, mens det venstre ligger trukket litt oppunder meg og på siden.Vanskelig å forklare, men det er nå iallfall det som fungerer best her :)

jeg får vondt om jeg ligger sånn :( har prøvd alt, men sovner aldri..og så er det doturene også, ja :S :P

Back
Topp