Hvordan klage på sjefen?

pandalise

Gift med forumet
Jobber i Coop, dvs at sjefen min har sjefer over seg.. Kanskje til dem?

Ho tar aldri på alvor når vi spør om noe, blir sur/grinete hvis det ikke går hennes vei,og hun kjører vel butikken i grus snart..

Kan vel si det slik at ene kollegaen min fikk til svar "(hu sto med knytta hender) og sa ååååå jeg bli så sint på deg! ****"  fordi hun ikke kunne jobbe en ekstra lørdag, etter å ha byttet noen andre dager før[8|]

**** sa hun burde ringe kommunen å få de til å komme å strø, for det var blankis ute.. Da gikk ho ut å sa "se, det er da strødd.." men det var UNDER isen steinene lå.. Da sa ho bare "skal da vel ikke springe på parkeringsplassen heller da.." så gikk hun å dreit i det.. Enda flere kunder klagde..

Ho har fått ene kollegaen min til å bestille varer for seg, for at hun skal få fri, men kommer BARE med kritikk til henne om bestilling av for mye/lite.. [&o]

Er det lang kø, går hun bare rett forbi alle og later som hun ikke ser det..
 
Da må du klage til høyere hold ja, hun har helt sikkert en "områdesjef" over seg eller noe.

Edit: Ser nå du er fra Steinkjer, ta kontakt med han som er sjef for Coop Steinkjer.
 
Må vel skrive brev da kanskje.. For ene "sjefen" hennes er kjæresten[8D]
 
ORIGINAL: pandalise

Må vel skrive brev da kanskje.. For ene "sjefen" hennes er kjæresten[8D]


Uuups, men han skal jo likevel ta klager på alvor da, hvis ikke så finnes det vel folk over der igjen.
 
Først ville jeg tatt episodene opp med henne selv, for å gi henne mulighet til å endre seg. Det er jo ikke sikkert hun er klar over hvordan andre opplever hennes væremåte. Dersom ikke dette fører til bedring ville jeg gått til sjefen over henne. Det er da viktig å ha konkrete hendelser dokumenter, det er vanskelig å ta tak i "diffuse" utsagn som "ho tar aldri på alvor når vi spør om noe, blir sur/grinete hvis det ikke går hennes vei,og hun kjører vel butikken i grus snart.. "
Lykke til![:)]
 
Back
Topp