Hvordan kjennes bekkenløsning ut?

stormage

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Jeg har ikke hatt det før men lurer på hvor det er vondt og hvordan det føles? Fikk plutselig litt vondt heeeelt nederst i rumpa.....ikke haleben eller ryggen
 
Google bilder av bekkenet, bekkenleddene.

Det er symfysen midt forran og to i baken, men man trenger ikke ha vondt i alle.

Det er verd å merke seg at de fleste får ikke bekkenløsning så tidlig, og at det kan være mange grunner til at noe er vondt uten at man trenger frykte at det skal bli ille.

Men selv sitter jeg jo her med vondt i symfysen når jeg sitter på jobb, og kjenner det bak (samt i hoftene) utover dagen, og er 5 uker på vei, så alt er mulig

Jeg vil ikke si jeg har problematisk bekkenløsning enda, men jeg kjenner igjen ting fra sist . Da hadde jeg dog lite plager i symfysen, bare bak. Og det kom ikke før to-tre måneder senere...
 
Hmm. Jeg har mye murringer i ryggen. Nesten samme smerter som rett før mens og under mens.
Men Bekkenløsning er nok mere stikkende smerter. Og litt som når man har en kreftig kink i ryggen. Helt andreledes enn murringer. Det var i hvertfall slik jeg opplevde bekkenløsning
 
Back
Topp