Hvordan kan man *facebook*

*BLUE ROSE*

Forelsket i forumet
sjule seg for en annen bruker selv om man har den personen på vennelista..... ? altså sjule det man skriver og bildene man legger ut?
Jeg gidder ikke å blokkere en "venn" fordi vis jeg gjør det så blir det så mye bråk, og personen legger meg bare til igjen.....
Går det ann? og hvordan?

Har ikke peil.. Men jeg har slettet enkelte folk fra vennelista og legger ikke til alle (selv om de kanskje er bekjente) nettop pga det. selv om de har sendt forespørsel x antall ganger..

Dette var da en tidligere venn som jeg ikke er venn med lengre... men hu vil vere venn med meg.....

der du legger ut ting.. den tomme status felten liksom.. under der er det en "lås " bilde.. klikk på den så får du opp en liste og der velger du egendefinert, og der skriver du personens navn.. eller kan du kort og greit låse hele veggen din til h*n

ORIGINAL: Hilly77

der du legger ut ting.. den tomme status felten liksom.. under der er det en "lås " bilde.. klikk på den så får du opp en liste og der velger du egendefinert, og der skriver du personens navn.. eller kan du kort og greit låse hele veggen din til h*n

kossen låser man hele veggen da?

ORIGINAL: *Tammis*

Brukerkonto - Personverninnstillinger

Har vert der, men finne ikke ut det.....

et øyeblikk.. nå husker jeg ik. detaljer i farta men har gjort det til MANGE.. og de personene har slettett meg etter det.. da slapp jeg å bli konfontrert med spm: hvorfor slettet du meg[8D]

skal finne ut hvordan jeg gjorde det

Du kan også gi enkelt personer tilgang til kun en limited profil. du velger da selv hva du vil at akkurat denne personen skal ha tilgang til å se/gjøre [:)]

Hei!

Gå inn på privat settings.
Der kan du velge kven du vil vise forskjellige ting til.
Trykk deg fram der, det gjorde eg i dag.
Du kan skjule album osv for vedkommende. =)

Om du blokkerer personen,kan ikke personen lete deg opp på face [:)]

Fikk det til[:D][:D][:D][:D] Takk folkens[:D][:D]

klikk på brukerkonto til høyre oppe

klikk på personvern instillinger

kommer inn på : den aktuelle siden..

så..

går du helt ned på midten : der ser du bilde av en : "penn" klikk inn : tillpass instillinger

og helt oppe finner du "mine innlegg" der ser du et lås symbol : klikk inn der igjen : velg : tilpass :
velg : skjul dette for : så skriver du inn vedkommendes navn..

ORIGINAL: *Musti*

heheh... jepp... det også [;)]

ORIGINAL: Hilly77

ORIGINAL: *Musti*

heheh... jepp... det også [;)]

Det har jeg allerede prøvd, og hu fann meg igjen.... [8D] Men har funne ut av det[:D][:D][:D]

Back
Topp