Hvordan kan man øke melkeproduksjonen?

romallina

Blir kjent med forumet
Hei!
Det er jeg igjen.[:)]

Jeg fullammer gutten min og han spiser ganske ofte enkelte kvelder.Og av og til føler jeg meg helt "oppspist".
Jeg lurer på om dere har noen gode råd for å få mer melk. (utenom å amme ofte)

Takk og klem til alle.
 
Legge ham til oftere, eller pumpe deg utenom.. Dette skal fungere[:)] men det kan ta noen dager..
 
forutom å amme ofte så syns jeg att ammete er veldig bra til å øke melkeproduksjonene,jeg fikk problemer med amminga når jeg fikk jenta mi som er 3 år nå.hadde lite melk å jeg sleit,ville ikke miste melka helt så jeg begynte med ammete,vilket jeg har brukt før også!etter 1 måned så jeg resultatet,begynte å få mere melk,hun fikk da morsmelk og mme,men etter 2 måneder måtte jeg slutte helt med mme for da hadde jeg nok melk til henne,så ammete anbefales på det sterkeste!! bruk det så lenge du kan,skader ikke,er bare nyttig,,hjelper også hvis du har spist noe fyfy! som ikke barnet tåler,babyn blir ikke dårlig i magen! den kan du kjøpe på apoteket eller helsekost!! lykke til!!
 
Drikk mye Vann... ellers så kan du spise havresuppe... sies d.... men jeg drakk MYE vann og hadde mer enn noki melk....
hjalp værtfall meg... satt hele tiden med store glass eller flasker...
 
Jeg hadde problmeer med det og fikk beskjed om å lagge han til puppen annen hvertime i 2 dager, er slitsomt men det funka jo...
Men mistet melken senere og da fikk jeg vite at jeg kunne ha begynt med ammete for da skal visstnok melkom komme veldig fort!
 
Hmm... Spurte om dette på apoteket, og damen der sa at ammete ikke skulle hjelpe på melkeproduksjonen bare på luft/mageproblemer hos babyen [8|] Trodde også at det skulle hjelpe på produksjonen jeg da. Noen flere som har hørt det?
 
har aldrig hørt det du sier,virker som dama på apoteket ikke hadde noe peiling på det,for ammete skal hjelpe til å øke melkeproduksjonenen! men også hjelpe mot luft/mageproblemer hos barnet,,jeg er overbevist om att det har hjelpt meg ihvertfall å få mer melk,man mister ingenting på å prøve,så jeg anbefaler den!![:)][:)][:)]
 
Back
Topp