Selvfølgelig er det lov, det var ikke det som var poengetTror ikke det er så veldig mange. Og det er jo lov meg bekjent. Det er jo fritt for alle å gjøre det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selvfølgelig er det lov, det var ikke det som var poengetTror ikke det er så veldig mange. Og det er jo lov meg bekjent. Det er jo fritt for alle å gjøre det.
Har jeg klagd på personen som ligger rett ved meg på listen??Er vel ikke det nødvendigvis er for å sanke poeng heller da. Om du sitter å skravler live med en venninne f.eks blir det fort et enkelt ord eller fåordssetninger innimellom.
Jeg skravler her siden jeg ikke har så mange andre å skravle med
Og du er vel kanskje ikke den rette til å "klage" på den personen som ligger rett ved siden av deg på lista?![]()
Februargjengen er flinke til å skravle for å sanke poeng for å komme på topp10 lista, men såvidt jeg vet er det ingen som har klaga på det
Så lenge vi holder oss til reglene, så må jo folk få skravle som de vil uansett om det er for poeng eller ikke
Er du uenig i det?![]()
Har jeg klagd på personen som ligger rett ved meg på listen??Kan du vise til det innlegget er du snill.
Nei, det var ikke det. Skjønte ikke hvorfor du tok opp det, og skjønte ikke hva terminforumet mitt hadde med saken å gjøre heller.. Skulle nesten tro det plager deg at det er en del februar 14 damer på topplisten, for det hadde ingenting med saken å gjøreJeg satt det i "" og med geipe fjes, så trodde det var tydelig nok til at det var en spøk?
Var ikke sånn ment
Syns det er koselig at mange skravler jeg![]()
Nei, det var ikke det. Skjønte ikke hvorfor du tok opp det, og skjønte ikke hva terminforumet mitt hadde med saken å gjøre heller.. Skulle nesten tro det plager deg at det er en del februar 14 damer på topplisten, for det hadde ingenting med saken å gjøre![]()
Er vel ikke det, men syns det blir litt mye av unødvendige svar bare for å få poeng. Men naturlig nok er du ikke enig![]()
![]()
Ingen årsakVar kun pga det var generelt snakk om innlegg for å få poeng. Var ikke ment negativt mot dere, eller direkte til noe av det du skrev
Bare ble til at det havnet i samme innlegget
Plager meg ikke i det hele tatt.
Gøy med konkurranse![]()
Jo, da. Det er meningen at man skal ha poeng. Som nevnt i går skal man ikke bare skrive korte innlegg for å sanke poeng. Da blir det jo spam, og det er i mot reglene. Ellers er det bare å skravle i veiselv om du synes det er unødvendig så syns ikke andre det. Å meningen er vell at man skal ha poeng er det ikke? hvis ikke kommer man heller ikke på listen.
Jo, da. Det er meningen at man skal ha poeng. Som nevnt i går skal man ikke bare skrive korte innlegg for å sanke poeng. Da blir det jo spam, og det er i mot reglene. Ellers er det bare å skravle i vei![]()
Det gjør man vet dudet er vell ingen som bare skriver 3 ords innlegg. å hvis man bryter reglene får man vell beskjed om det.
Det har jeg null mulighet til, jobber i barnehage.Jeg har også mann, to barn, et sted å bo osvheheh
Var vel også sånn at i noen jobber kan man titte innom BV i arbeidstiden![]()
Jeg kommer aldri på noe å svare i den skravletrådenKanskje du bare er her mye uten å skrive?da føles det sånn.
Skravletråden er veldig grei da, da går jo skravla![]()
Mange som svarer unødvendig på tråder kun for å sanke poeng. Hvis noen her inne lurer på noe, så er det alltid en eller flere som svarer "nei det vet jeg ikke". Er det mulig liksom.
selv om du synes det er unødvendig så syns ikke andre det. Å meningen er vell at man skal ha poeng er det ikke? hvis ikke kommer man heller ikke på listen.
En trenger ikke 4000 innlegg for å holde seg på listen, da.Er ikke så vanskelig å holde seg innenfor topp 100.
Og så har du innleggene "god morgen", "god ettermiddag", "god kveld".
Det blir litt for tragisk for meg.![]()
Jøss så rart, jeg er vant til å si god morgen og god natt til folk jeg.Det er folkeskikikk for meg det, et gjør jeg også om jeg chatter med noen på facebook.Og så har du innleggene "god morgen", "god ettermiddag", "god kveld".
Det blir litt for tragisk for meg.![]()
Joda, hvis du blir "kjent" med oss klarer du detJeg kommer aldri på noe å svare i den skravletråden![]()
Er ikke så vanskelig altså, er ikke lenge siden jeg slengte meg med der, det er en utrolig hyggelig gjeng der inne.Jeg kommer aldri på noe å svare i den skravletråden![]()