Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var veldig ok at det var en egen vaskedag på folkehøgskolen!Desverre er både jeg og mannen rotete, og det vises ekstra godt nå som vi bor sammen. Jeg har brukt å bruke fridagene mine på å rydde og vaske, men nå som jeg er sykemeldt pga kvalme går det litt tregt med det meste hjemme.
Likevel husker jeg på folkehøgskolen at å ha en egen vaskedag med en time eller to satt av til akkurat det, gjorde at jeg klarte å holde rommet ryddig og rent for første gang i mitt liv. Kanskje en ide å lage en ukeplan for seg selv?![]()
Du er heldig som har det sånn!Jeg klarer det ikke. Har heldigvis en mann som gjør det.
Tror ikke han har noe system. Han gjør ting når han ser det trengs. Og så gjør han det alltid før han gjør noe som helst annet. Det er «min» oppskrift.![]()
men vaskedame altså. Tørr ikke tenke på hvordan det hadde vært her uten henne Enig meddeg, min mamma ryddet og vasket konstant og jeg hatet det, så jeg bestemte meg tidlig for å ikke bli sånn.Jeg klarer det ikke å tenker at barna har ikke noe vondt av å vokse opp med litt rot. Deilig med ryddig hjem, men også deilig å nyte barna mens de er små. Min mor ryddet hele tiden og hadde aldri tid til noe, jeg er motsatt![]()
Enig meddeg, min mamma ryddet og vasket konstant og jeg hatet det, så jeg bestemte meg tidlig for å bli sånn.
Vil heller ha litt rot enn å ha det striglet hele tiden
Enig meddeg, min mamma ryddet og vasket konstant og jeg hatet det, så jeg bestemte meg tidlig for å bli sånn.
Vil heller ha litt rot enn å ha det striglet hele tiden
Ok , da gjør dere detJeg føler hvis man lærer barn å bidra, og ta opp etter seg kan man fint ha det ryddig selv om man ikke går å rydder selv hele tiden.
Men da gjør dere detHvis man passer på å rydde opp etter seg, og lære barna det samme, så trenger man ikke rydde hele tiden.