Hvordan holde ut på jobb?

Hvor langt er dere på vei, dere som er sykemeldt? Syntes selv det er så tidlig enda å bli sykemeld (6+6idag), men tror snart jeg ikke klarer mer pga diabetes t1 og dårlig regulert blodsukker i arbeidstiden. går veldig utover psyken å holde på sånn også, men sitter fryktelig langt inne å sykemelde meg

Ofte er man bedre i andre trimester, jeg satser hvert fall på det.

Hvor langt er dere på vei, dere som er sykemeldt? Syntes selv det er så tidlig enda å bli sykemeld (6+6idag), men tror snart jeg ikke klarer mer pga diabetes t1 og dårlig regulert blodsukker i arbeidstiden. går veldig utover psyken å holde på sånn også, men sitter fryktelig langt inne å sykemelde meg
Jeg hadde ferie de to første ukene kvalmen kom (uke 6 og 7), ble sykemeldt fra uke 8. Er nå i uke 10. Håper på å komme meg i hvert fall noen prosent på jobb neste uke.

Det er vanskelig å spise ofte når man jobber i barnehage. Da blir det 4,5 time mellom frokost og lunsj for min del. Så nå har jeg fortalt det til avdelingsleder slik at jeg har mulighet til å lure meg ut på gangen og spise et par havrekjeks når kvalmen trenger seg på.

Har jobbet 60% og nå nede i 50 % redd for det tikker mer ned også ☺️ men men får ta det igjen

Jeg får ikke hyppige måltider. Jeg får spist rett før jeg går inn til jobb, Ca 8. Så spiser jeg igjen kl 11, er jeg heldig får jeg kl 14.30. Som regel må jeg gå fra 11 til 15.30 før jeg får spist igjen.

Høres ikke godt ut det. Blir en lettelse når alle vet

Jeg fikk 20% sykemelding, satser på at en sovedag i uka kan hjelpe. Jeg har lang vei til jobb og barnehage så det har ikke noe for seg å slutte litt tidligere hver dag.

Er 9+0 nå og de siste dagene har symptomene økt på. Håper å klare stå i full jobb frem til jul, men ber om sykemelding dersom det blir nødvendig. Kan være jeg må informere leder og be om litt tilrettelegging. Har heldigvis tatt meg fri i jula, håper på bedring i 2. trimester over jul :rolleyes:

Var sykemeldt fra uke fem til uke åtte, 100%, nå fungerer jeg endelig bedre, pusher meg selv litt nå også og teller ned til juleferie om to uker, der vi reiser vekk og forhåpentligvis får litt hjelp med eldstemann :) Gå til legen og få dem til å vurdere :) Det blir heldigvis bedre for de fleste av oss :)

Back
Topp