Hvordan holde det skjult ?

Skal ha besøk av 11 venninner på lørdag og bare to av de vet om graviditeten. Har begynt så smått å fortelle at jeg har slutter å røyke, så det skal gå greit uten mistanker, men om jeg i tillegg skal ha en unnskyldning for å ikke drikke, så kommer noen av de til å skjønne lunta:-O noen tips til hvordan jeg lurer de til å tro at jeg drikker?

Det er jo en ganske intim fest med 11 jenter i et rom, så vanskelig å ikke bli oppdaget om man prøver å helle ut eller drikke alkoholfritt:-/

Gode råd taes i mot med stor takk:-)

kan jo evt si at du går på antibiotika og spør de hvorfor,kan du si at det er personlig eller dikt opp et eller annet ;)

Jeg har forresten sagt til folk, når de har spurt hvorfor jeg ikke drikker, at vi prøver å få barn. Få som maser mer om det, og samtidig virker det jo som om jeg ikke er gravid ennå. :p

Vi var på en sommerfest sist, hvor jeg tok I mot velkomstdrinken, og bare gikk med den I hånda til vi satt oss. Ingen som passer på om en drikker!

Satt mitt glass ved mannens, og da passa mannen på å drikke av mitt også :p Ingen merka noe! Så du kan kanskje bare ta imot et glass, og så drikker han det? Så kan du be om brus etterpå, å si at et glass var nok eller noe :)

Vi var på en sommerfest sist, hvor jeg tok I mot velkomstdrinken, og bare gikk med den I hånda til vi satt oss. Ingen som passer på om en drikker!

Satt mitt glass ved mannens, og da passa mannen på å drikke av mitt også :p Ingen merka noe! Så du kan kanskje bare ta imot et glass, og så drikker han det? Så kan du be om brus etterpå, å si at et glass var nok eller noe :)
Takk for tipset ☺ tror jeg går for noe sånt.

Fikk en lur ide istand om hvordan man kan late som man drikker alkohol i selskaper/på fest:D blandet vann med gul konditorfarge, funket som bare det:)

Vi skal på middag til et annet vennepar imorgen, der vi bare blir vi fire. Jeg har alltid vært glad i rødvin og takker så og si aldri nei. Vi er slettes ikke klar for å fortelle nyheten enda, men hvordan skal jeg komme meg unna denne? Har kjøpt alkoholfri rødvin, så kan evt. tømme over på ei anna flaske... men det blir rart å sitte med min egen flaske når vi er så få, det går ikke an å ta feil av at det er alkoholfritt heller hvis de skulle finne på å smake... Dilemma!

Leste et tips at ei fortalte at de prøvde å lage barn, så hun holdt seg unna pga dette. Da kjøper en seg mye tid :)

Ellers har jeg sagt når jeg har fått tilbud om alkohol i sommer mens vi prøvde, at "sist jeg drakk så ble jeg så bakfull at det orker jeg bare ikke nå!" Har blitt litt "mobba" men det har gått gjennom :)

Back
Topp