Ikke i bruk
Forumet er livet
Hvordan har livet ditt forandret seg etter du fikk barn? Både positivt og negativt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blitt en helt annen hverdag, alt dreier seg om dem og deres beste Positivt med at man tenker på noen andre enn en selv og hvor mye kjærlighet og beskytelsestrang man har til dem Negativt er kanskje den frykten over at det skal skje dem noe vondt , men slik er det å være foreldre. Livet har ivertfall for min del fått en helt ny mening (selv om livet hadde en mening før jeg fikk barn også ), og kjærligheten bare dobler seg for hvert barn jeg får
Er alene hele tiden. Ingen venner som har barn. Og de få vennene jeg hadde kommer aldri på besøk. Familien er som vanlig, kommer aldri på besøk. Så sitter nå her alene derfor har vi bestemt oss for å flytte til utlandet neste år
Hvor bor du nå?
En halvtime fra Eidsvoll ca veldig lite sted midt på landet [emoji30]
Ååh, synd det ikke var i nærheten
Bor i Trondheim, å føler det litt samme som deg. Derfor jeg spurte
Ting blir ofte litt tøft når man er helt alene :/ har en fantastisk samboer som jeg ikke ville vært foruten, men kjedelig når man ikke har noen venner man kan være med