M
Moderator Camilla
Guest
Hvordan har julen vært for dere? Har dere feiret med familie og venner som vet om den lille spiren, eller holder dere det fortsatt skjult? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så leit å høreVanskelig. Vært mye dårlig. Og spottet litt fordelt over noen dager så har vært mye bekymret.

Kjedelig med dårlig form da, det har alt å si. Håper den kommer seg fortJeg synes jula har vært vanskelig. Lever i en sånn «uteavmegsjælopplevelse» - konstant kvalm, oppblåst, fryser. Føler meg dårlig, rett og slett. Familien vet om det, så det er for så vidt greit. Det er mer formen min som er så slitsom. Gruer meg til selskaper fordi det dreier seg om mat og fordi jeg må finne noe å ha på meg.
Jeg trøster meg med ingen spotting eller smerter i magen, og at all kvalmen forhåpentlig er et godt tegn. Føler meg bra negativ, men deg er bare så innmari slitsomt![]()
Håper du finner noe du kan aktivisere han godt medGått bedre enn forventet, men likevel slitsom.
Angrer på at junior ikke skal i BHG i dag og i morgen. Med samboer som er bonde har han ikke noe fri selv om d er jul og når jeg er trett og kvalm hele tiden blir d tungt å være alene med en 4-åring hele dagen. Vi har lite familie og ingen naboer junior kan være ute og leke med så dagene blir lange på meg og ham.
Skal koke kakao og pakke nistepakke og dra på liten tur i morgen formiddag da det er meldt OK værHåper du finner noe du kan aktivisere han godt med![]()
Mulig d blir basseng på lørdag også....
med 5 barn hjemme har det vært både kos og kaos! Heldigvis er mannen A-menneske,så jeg har fått sove leeenge og enda litt til