Hvordan har formen deres vært nå i 3 trisemester?

3 trimester har egentlig vært mitt beste. Fikk endelig overskudd til å trene litt igjen, sover godt om natta og har egentlig ganske så lite å klage på. ;) Men skal ikke si at jeg ikke begynner å bli litt lei magen, og gleder meg til å få tilbake kroppen min igjen. :D

Jeg er i fin form uten plager, jobber og trener og er aktiv med guttungen på 22 mnd som normalt, har heller ingen trøbbel med å gå langt eller med å sove om natta og sånn.

Har selv tatt langhelger til London og København tidlig i tredje trimester i mine svangerskap, helt problemfritt. Og hadde ikke hatt noe trøbbel med å reise på tur nå i uke 37. MEN jeg ville jo ikke risikert å reise for langt unna sykehuset sånn på tampen, i tilfelle noe plutselig skulle sette i gang. Satte grensa for siste flyreise 5 uker før termin denne gangen.

Ville definitivt ikke planlagt for at formen blir bedre enn den var i andre trimester de siste ukene av svangerskapet. Jeg har vært i usannsynlig fin form hele veien i begge svangerskap, men for mange er nok disse siste ukene de aller tyngste.

Jeg har 23 dager igjen til termin, jeg skal ikke reise noen sted annet enn til sykehuset i morgen! :p

Har de siste dagene fått mye energi, og sitter å tenker på alt jeg vil gjøre. Men sliter med noen vonde kynnere til tider, og ekstremt med halsbrann. Gleder meg til permisjonsstart i morgen, slik at jeg kan få gjort alt på min TO DO list :)

Syns 3. trimester har vært vanskeligst, da jeg har slitt mer med bekkenet.. Som igjen har ført til at jeg blir lei og bare ønsker at hun skal komme ut! Har også slitt mye med søvn.. Men vet mange som har hatt det verre så skal vel ikke klage :-)

Formen har vært Ok. Har vært forkjøla tre ganger på tre mnd, så det begynner jeg å bli litt lei:p og forrige uke (38) begynte jeg å få smerter i symfysen, ikke spesielt godt! Ellers mye trøtt og sliten, selv med bra jern nivå. Er 39+1 idag, så begynner å glede meg til hu kommer:joyful: og grue meg til fødsel:nailbiting:

Jeg er i fin form uten plager, jobber og trener og er aktiv med guttungen på 22 mnd som normalt, har heller ingen trøbbel med å gå langt eller med å sove om natta og sånn.

Har selv tatt langhelger til London og København tidlig i tredje trimester i mine svangerskap, helt problemfritt. Og hadde ikke hatt noe trøbbel med å reise på tur nå i uke 37. MEN jeg ville jo ikke risikert å reise for langt unna sykehuset sånn på tampen, i tilfelle noe plutselig skulle sette i gang. Satte grensa for siste flyreise 5 uker før termin denne gangen.

Ville definitivt ikke planlagt for at formen blir bedre enn den var i andre trimester de siste ukene av svangerskapet. Jeg har vært i usannsynlig fin form hele veien i begge svangerskap, men for mange er nok disse siste ukene de aller tyngste.
Ååååh, så deilig! :)
Jeg var i mye bedre form hele veien med nr. 1. Men ikke lenge igjen nå da. ;)

Back
Topp