Hvordan har du det?

Formen er veldig opp og ned, og hodet enda verre. Føler på meg at det skal gå bra denne gangen, men klarer ikke å la vær å være livredd og stresse litt likevel.. :hilarious::nailbiting:

Formen er veldig opp og ned. Av og til er jeg uvel, mens andre ganger har jeg ingen kvalme. Er jevnt over ganske trøtt og sliten, spesielt på jobb.

Var helt fin idag tidlig men etter en dag på jobb så datt jeg sammen, sliten og irrasjonell :sorry: Gråter av tull :hungover:

Føle meg glad og lykkelig ❤️ sliten til tider men det høyre no med.
Men ser virkelig fram til å være over 12 veker.
Og få sjå vesle nurke på TUL☺️

Er ekstremt glad for at jeg har fått denne muligheten og at testene viser at jeg er gravid. Men fy søren så slitsomt det er også, er så ekstremt trøtt og sliten om dagen at det føles ut som jeg har løpt Marathon 3 ganger:sorry: Har også veldig mye vondt i hodet:blackeye:
Men igjen så er jeg evig takknemlig for at jeg er gravid, så håper bare trøttheten og hodeverken gir seg etterhvert så jeg virkelig kan nyte svangerskapet :Heartpink

Stresser fremdeles :P Er 5+4 og nærmer meg dagen jeg mistet sist. Det jeg trodde var en sa begynner å minne meg om bekkenløsning så jeg er veldig redd for at jeg kommer til å slite på jobb på mandag. Kjenner også på litt trykk i underlivet. Blæ, er liksom ingenting som er bra for tiden :dead:

Føler meg bra, ingen symptomer så langt annet enn litt trøttere på kveldene. Samme som de 2 andre svangerskapene så håper det fortsetter slik. Første graviditet brukte jeg 3 år med IVF for å bli gravid å fikk en nydelig sønn av det. Forrige graviditet endte desverre i en MA i uke 9, men er ved godt mot alikevel. Er jo ingenting man kan gjøre annet enn å holde seg i aktivitet og spise sunt. Resten blir som det blir.

Formen her er helt ok, litt uvell og sliter litt med å få i meg mat inninellom også våkner jeg med vondt i hodet hver dag:shifty:

Men etter ei uke på antibiotika pga misstanke om uvi så føles jeg som et nytt menneske igjen etter siste pille på fredag. Fy og kvalm jeg blei av den medisinen. Gått ned sikkert 2-3kg, viss ikke mer. Har ikke vekt. Svigermor kommenterte det igår.

Er utrolig trøtt og sliten, og legger meg rundt 21 hver dag. Skal sies at jeg er barneskolelærer, og en vanlig dag på jobb er hektisk og nærmere 10 000 skritt, men det vil også si at jeg ikke orker å gjøre noe på fritida - for da har jeg brukt opp all min energi

Jeg føler meg veldig fin i formen. Jeg stusser litt over at jeg ikke har noen særlig symptomer enda... Forrige gang kom de ømme puppene i uke en, og jeg var såå trøtt. Jeg var kvalm og kastet opp hver dag i forrgie svangerskap, håper jeg slipper unna det nå. Jeg har vært gressenke denne helga, og jeg har hatt masse energi! Har sørget for å gjøre masse gøy sammen, i frykt om at kvalmen kommer snikende snart, og jeg ikke orker noenting:wacky:

Dere som er kvalme/ kaster opp, i hvilken uke begynte det?

Føler meg ganske bra :joyful: Kjenner jeg blir sliten etter 5 timerish på jobb så prøver å korte ned dagene litt, eller litt kvalm, ganske trøtt men overall veldig bra ;)

Ganske bra Bekkenet krangler litt, men det er nok litt pga sykdom og opptrening i forhold til den også. Ømme bryter, og trøtt. Tok test i dag, og fikk mistanken bekreftet så har kommet frem til 4+4 i dag.

Nå kjenner jeg plutselig følelsen av frykt for å miste slo meg. Hatt litt annerledes murringer og stiklinger i rygg og mage i dag. Helt rart hvordan en glemmer ut hva som er normalt å ikke. Og veien til å bikke 12 uker føltes plutselig veldig lang.
Denne Berg og dalbanen av følelser er ikke så enkel.

Jeg føler meg veldig fin i formen. Jeg stusser litt over at jeg ikke har noen særlig symptomer enda... Forrige gang kom de ømme puppene i uke en, og jeg var såå trøtt. Jeg var kvalm og kastet opp hver dag i forrgie svangerskap, håper jeg slipper unna det nå. Jeg har vært gressenke denne helga, og jeg har hatt masse energi! Har sørget for å gjøre masse gøy sammen, i frykt om at kvalmen kommer snikende snart, og jeg ikke orker noenting:wacky:

Dere som er kvalme/ kaster opp, i hvilken uke begynte det?
Uke tre med førstemann, ekstrem svangerskapskvalme.
Uke 6 denne gang

Back
Topp