Svangerskap og følelsene rundt det kan være overveldende
her kan dere lufte dere litt om hvordan dere har det for tiden
her kan dere lufte dere litt om hvordan dere har det for tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det likt som deg, så jeg tror jeg skla ta meg forumspause nå. Her blir alle skrekkhistoriene skrevet og jeg tror det er vi som er mest usikre og har opplevd før som samler seg mest herJeg er utrolig sliten.. og har alt for kort lunte... helt ulikt den jeg egentlig er
Klarer ikke tro på at jeg fortsatt er gravid (testet over 20 ganger.. no joke) men kjenner meg ikke gravid.. sist gang var brystene så sprengte, jeg spydde av alt og hadde mye vondt i hodet.. så bør være både glad og takknemlig.. leser så mange SA historier på forumet, så blir sittende igjen med tanken om at dette umulig kan gå bra.. må liksom riste meg selv for å komme på andre tanker
har det helt likedan,er sikker på at noe er galt,dette er for godt til og være santJeg er utrolig sliten.. og har alt for kort lunte... helt ulikt den jeg egentlig er
Klarer ikke tro på at jeg fortsatt er gravid (testet over 20 ganger.. no joke) men kjenner meg ikke gravid.. sist gang var brystene så sprengte, jeg spydde av alt og hadde mye vondt i hodet.. så bør være både glad og takknemlig.. leser så mange SA historier på forumet, så blir sittende igjen med tanken om at dette umulig kan gå bra.. må liksom riste meg selv for å komme på andre tanker
Jeg har det egentlig bra Jeg er svært glad over å få positiv test da
Men savner likevel den uskyldige tida med første svangerskap i 2013 da man trodde man var verdensmester og ingenting kan gå galt vel`? Føler med flere år og mange erfaringer på baken at det er så utrolig mye skummelt. (Men legger et lokk hardt oppå den gryta og prøver å ikke tenke på det
Fokuserer på å ta en dag av gangen (Og i dag er tilsynelatende alt bra)
Kjenner fosterdiagnostikken i uke 12-14 ligger som en stor tung stein på meg da. (jeg tror ikke at det går å grue seg mer til timen enn jeg gjør)
Uff, skjønner godt at du er stresset ❤ Må prøve å tenke at her er det veldig lite du kan styre, det her er naturen sitt enmanns show Alt går bra om alt skal gå bra! Krysser fingrene for deg og sender en stor klemFysisk sett bra, men psykisk sett helt nervevrak. Måtte gå å kjøpe en digitaltest nå i sta, for jeg følte at det lille jeg hadde av symptomer var borte. Fikk heldigvis 3+. Har TUL 24.09 og det føles som en evighet til. Tror jeg må prøve å holde meg litt borte fra forumet en stund, for jeg leser så mye om bekymringer og spontanaborter at jeg blir mer engstelig enn jeg har grunn til.
Alt er nok helt i orden Symptomer kan komme og gå litt Og vi er jo enda veldig tidligHar det bra Litt nervøs over at så mye av Symptomene er borte da
Så sant så sant ❤Alt er nok helt i orden Symptomer kan komme og gå litt Og vi er jo enda veldig tidlig
mange får ikke symptomer før godt uti uke7-8