Hvordan har du det?

Vanillaflower

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
MayDay2021
Svangerskap og følelsene rundt det kan være overveldende :)
her kan dere lufte dere litt om hvordan dere har det for tiden :)

Jeg er utrolig sliten.. og har alt for kort lunte... helt ulikt den jeg egentlig er:sorry:
Klarer ikke tro på at jeg fortsatt er gravid (testet over 20 ganger.. no joke) men kjenner meg ikke gravid.. sist gang var brystene så sprengte, jeg spydde av alt og hadde mye vondt i hodet.. så bør være både glad og takknemlig.. leser så mange SA historier på forumet, så blir sittende igjen med tanken om at dette umulig kan gå bra.. må liksom riste meg selv for å komme på andre tanker

Jeg er utrolig sliten.. og har alt for kort lunte... helt ulikt den jeg egentlig er:sorry:
Klarer ikke tro på at jeg fortsatt er gravid (testet over 20 ganger.. no joke) men kjenner meg ikke gravid.. sist gang var brystene så sprengte, jeg spydde av alt og hadde mye vondt i hodet.. så bør være både glad og takknemlig.. leser så mange SA historier på forumet, så blir sittende igjen med tanken om at dette umulig kan gå bra.. må liksom riste meg selv for å komme på andre tanker
Har det likt som deg, så jeg tror jeg skla ta meg forumspause nå. Her blir alle skrekkhistoriene skrevet og jeg tror det er vi som er mest usikre og har opplevd før som samler seg mest her :(

Jeg og går å kjenner mye på om symptomene har forsvunnet og synes tiden går veldig sakte. Håper at tiden skal gå litt raskere etterhvert.

Veldig rart hva vi legger mest merke til fra forumet. Jeg har en lang historie før denne graviditeten, og klarer ikke helt å tro på at vi skal være så heldige at vi endelig skal bli 3. Men jeg synes det er oppmuntrende å gå inn på forumet å lese-fordi alle er så positive. :flower men kanskje jeg ubevisst leser mere av de positive trådene...

Jeg har det egentlig bra :) Jeg er svært glad over å få positiv test da :)
Men savner likevel den uskyldige tida med første svangerskap i 2013 da man trodde man var verdensmester og ingenting kan gå galt vel`? Føler med flere år og mange erfaringer på baken at det er så utrolig mye skummelt. (Men legger et lokk hardt oppå den gryta og prøver å ikke tenke på det :)
Fokuserer på å ta en dag av gangen (Og i dag er tilsynelatende alt bra)
Kjenner fosterdiagnostikken i uke 12-14 ligger som en stor tung stein på meg da. (jeg tror ikke at det går å grue seg mer til timen enn jeg gjør)

Jeg er trøtt og sliten etter jobb hver dag. Tårene sitter så lett at jeg blir regelrett flau :sorry:

Har d
har det helt likedan,er sikker på at noe er galt,dette er for godt til og være sant

Er veldig trøtt, og er forkjølet nå i tillegg så har null energi om dagen. Har egentlig ingen andre symptomer enn trøtthet og uteblitt mens. Hadde en MA i juni, så klarer ikke helt å ta graviditeten innover meg enda, i frykt for en ny skuffelse.

Jeg har det egentlig bra :) Jeg er svært glad over å få positiv test da :)
Men savner likevel den uskyldige tida med første svangerskap i 2013 da man trodde man var verdensmester og ingenting kan gå galt vel`? Føler med flere år og mange erfaringer på baken at det er så utrolig mye skummelt. (Men legger et lokk hardt oppå den gryta og prøver å ikke tenke på det :)
Fokuserer på å ta en dag av gangen (Og i dag er tilsynelatende alt bra)
Kjenner fosterdiagnostikken i uke 12-14 ligger som en stor tung stein på meg da. (jeg tror ikke at det går å grue seg mer til timen enn jeg gjør)

Kjenner meg så igjen i det du skriver og i gruingen:Heartred det hadde vært så fint å bare kunne gå gjennom dette med utelukkende glede og forventning, uten den grå skyen :Heartred

Egentlig bra :) Har endelig begynt å glede meg skikkelig. Formen hangler litt, men ikke mer enn at jeg klarer å holde maska på jobb osv. Gleder meg til uke 12 er passert og at vi kan si det til folk :)

Fysisk sett bra, men psykisk sett helt nervevrak. Måtte gå å kjøpe en digitaltest nå i sta, for jeg følte at det lille jeg hadde av symptomer var borte. Fikk heldigvis 3+. Har TUL 24.09 og det føles som en evighet til. Tror jeg må prøve å holde meg litt borte fra forumet en stund, for jeg leser så mye om bekymringer og spontanaborter at jeg blir mer engstelig enn jeg har grunn til.

Fysisk sett bra, men psykisk sett helt nervevrak. Måtte gå å kjøpe en digitaltest nå i sta, for jeg følte at det lille jeg hadde av symptomer var borte. Fikk heldigvis 3+. Har TUL 24.09 og det føles som en evighet til. Tror jeg må prøve å holde meg litt borte fra forumet en stund, for jeg leser så mye om bekymringer og spontanaborter at jeg blir mer engstelig enn jeg har grunn til.
Uff, skjønner godt at du er stresset ❤ Må prøve å tenke at her er det veldig lite du kan styre, det her er naturen sitt enmanns show :joyful: Alt går bra om alt skal gå bra! Krysser fingrene for deg og sender en stor klem :smug:

I dag har jeg det fint :) fornøyd med 2-3 på digital, og har rett og slett bestemt meg for at dette skal gå fint helt til mål :)

Har det bra :rolleyes: Litt nervøs over at så mye av Symptomene er borte da :(

6+1, og nå har kvalmen begynt å snike seg forsiktig innpå. Spent på om det holder seg slik en stund, eller brått blir verre.:wtf:

Ikke kjempebra, konstant trøtt..
Sitter med tusen spørsmål om hvordan skal dette gå, hvordan kommer forholdet mellom meg og min kjære til å gå, klarer jeg 4 barn, får jeg fast jobb nå som jeg er gravid, økonomi, hva kommer familien til å si..
Livredd

6+4 og formen er super :) Litt trøtt bare men ellers helt flott :joyful:

Back
Topp