Første uke og en halv gikk kjempefint, hun spiste, sov endel men.var også våken og da så hun mye på meg. Det var herlig...
Så kom fire uker med vondt i magen fra to til seks timer med skrik og en baby som var kjempespent i kroppen... Det var en tøff tid hvor jeg sov når jeg kunne på dagen fikk heldigvis hjelp av min samboer så jeg sleit meg ikke ut.
Så etter å ha prøvd kiropraktor og melkesyrbakterier og til slutt malt som virkelig hjelp har vi hatt to fantastiske uker. Med en baby som bæsjer, prumper hver dag og null vondt i magen.
Hun smiler og ler og gurgler så nå er det fantastisk, bare elsker jenta vår.
Hun kan sove alt fra 5- 8 timer på natten.
Kroppen er Ok, er tilbake til vekt før fødsel men fortsatt litt sånn myk bollemage..... Men da jeg har spist litt sjokolade med kaffe hver dag og kost meg med mat så kan ikke klage...
Skal skjerpe meg over nytt år, vi må jo kose oss litt nå når det er så lite søvn å få
Når det gjelder sex så begynner det å komme seg og da har vi elsket å ha sex før jeg ble gravid så vi har nok langt framlike ofte som før men jeg begynner å like det igjen.
Har blitt sydd endel så det har ikke vært så lett...
En annen ting er at jeg har ikke begynt med prevansjon da jeg har hatt problemer med å velge hvilken... Første gangene brukte vi ingenting da det gjør vondt med kondom....
Snart ni uker å ingen mens..... Når får man mens.... Så vet ikke om jeg er seint ute med den...
Har tenkt å sette inn spiral når det har gått tre måneder, men sist jeg hadde kobberspiral var det ubehagelig i over et år til jeg tok den ut... Men. Nå når jeg har hatt vanlig fødsel så håper jeg at det vil gå bra denne gangen...???
Og må også si hvis jeg er gravid så er vi veldig glad for det selv om planen var å vente par år....
Det er fantastisk å være mor igjen til en liten en etter så mange år, så føler jeg har veldig lyst på en til etterhvert....