Hvordan har du det?

Linnsi86

Glad i forumet
Hei alle ❤️
I morgen er jeg 26 uker på vei.
Formen er bra. Jeg er trøtt og litt kvalm i ny og ne,er inne i en spise periode. Hehe.. Mat mat mat.. Men det går Grovt brød og frukt,prøver å spise sundt. Prinsessa i magen har vært stille noen dager,men i går og i dag er hun i full fres igjen.
Bekkenet og ryggen er bra.
Alt i alt er formen Ok.
Hva med dere?

Bra at du føler deg ganske bra da ^^ det gjør alt mye enklere :)

Jeg er 28+5 i dag og er veeeldig lei :p har hatt bekkenløsning siden uke 7, og det blir bare verre jo lengere jeg er på vei :( sliter med å sove, så er sliten hele tiden! Noe som er veldig frustrerende. Så blir mange tårer i løpet av en dag. Prøver å holde meg når samboer eller andre er til stedet, men er ikke alltid like lett :p vil ikke at de skal sitte å synes synd på meg, saken blir ikkno bedre da :) og vil heller ikke være et "problem" for andre.
Gleder meg bare til babyen kommer, så kanskje ting kommer tilbake til det "normale" igjen ^^

Bra at du føler deg ganske bra da ^^ det gjør alt mye enklere :)

Jeg er 28+5 i dag og er veeeldig lei :p har hatt bekkenløsning siden uke 7, og det blir bare verre jo lengere jeg er på vei :( sliter med å sove, så er sliten hele tiden! Noe som er veldig frustrerende. Så blir mange tårer i løpet av en dag. Prøver å holde meg når samboer eller andre er til stedet, men er ikke alltid like lett :p vil ikke at de skal sitte å synes synd på meg, saken blir ikkno bedre da :) og vil heller ikke være et "problem" for andre.
Gleder meg bare til babyen kommer, så kanskje ting kommer tilbake til det "normale" igjen ^^
Hadde meg en "bye" som jeg kaller det i natt. Jeg fikk ikke sove,katten kastet opp på badet,så klynker hunden og måtte på do,da var hun dårlig i magen.. Kl var 03.00 og jeg sto på kjøkkenet og ropte helvetes dyr.. Tårene strømmet på.. Og jeg var så SÅ sint... Min samboer er 4 uker på jobb,så jeg savner han veldig også..
Humøret er bedre i dag. Men lunten er kort.. Hehe..
Håper du får en fin kveld og god natt..
Sender deg en god klem❤️

Hadde meg en "bye" som jeg kaller det i natt. Jeg fikk ikke sove,katten kastet opp på badet,så klynker hunden og måtte på do,da var hun dårlig i magen.. Kl var 03.00 og jeg sto på kjøkkenet og ropte helvetes dyr.. Tårene strømmet på.. Og jeg var så SÅ sint... Min samboer er 4 uker på jobb,så jeg savner han veldig også..
Humøret er bedre i dag. Men lunten er kort.. Hehe..
Håper du får en fin kveld og god natt..
Sender deg en god klem❤️
Må si jeg kjenner meg igjen veldig mye, lunta mi er fryktelig kort, skal så utrolig lite til før jeg gir opp æ setter meg ned å gråte :)

Har det egentlig helt greit uten om ett utrolig lavt blodtrykk som gjør ting veldig slitsomt og ett bekken som ikke er helt stabilt:) Kunne vært mye verre.

Men, NAV fikk meg til å grine i dag, så tror lunta er litt kort :p

Er 29+2, formen er dårlig, vondt i bekken, kvalm og lite søvn...blir lett irritert og har lett for å ville gråte.

Er 28+4 idag og egentlig veldig lei av å gå gravid. Formen er dårlig, sover dårlig så jeg er trøtt hele tiden omtrent, kraftige kynnere sliter jeg fortsatt med, bekkenet vil ikke alltid spille på lag, kvalm og jeg gråter en del. Vil egentlig bare bli ferdig og få tilbake meg selv (til en viss grad i alle fall) :p

Sender alle som har tøffe dager en god klem. Vi må dele tips hva kan gjøre oss mindre kvalme? Hva kan sette smil om vår munn? Når føler vi velbehag? Jeg er glad i ro og fred på badet..lang dusj,rolig musikk og så bruker jeg god tid på å smøre kroppen med en god krem❤️

Hei! Er 26+3 i dag. Har sovet godt til nå,men merker at jeg sliter mer og mer med å sove godt om natta. I tillegg har jeg en treåring som helst vil sove helt inntil meg når jeg er så varm!

Har også blitt mye mer trøtt generelt når jeg tippet over i 3.trimester. Huff! Men blir vel ikke mer søvn når lille kommer akkurat. Storebror sov så dårlig om natta det første halve året, så er veldig spent om det blir to timer med søvn hver natt denne gangen også!

Her er formen overraskende bra! Ingen nevneverdige problemer med rygg og bekken heldigvis. Det er litt værre med nattesøvnen da, og ikke minst emosjonene. Når man blir kjempe lei seg for at babyverden har fjernet reklamen fra human etisk forbund med den utrolig nydelige babyen på, vet man at hormonene har overtaket! :wacky:

Her er formen overraskende bra! Ingen nevneverdige problemer med rygg og bekken heldigvis. Det er litt værre med nattesøvnen da, og ikke minst emosjonene. Når man blir kjempe lei seg for at babyverden har fjernet reklamen fra human etisk forbund med den utrolig nydelige babyen på, vet man at hormonene har overtaket! :wacky:
:p

Noen som vet hvorfor kvalmen er kommet tilbake? Er i uke 26 og har ikke vært plaget med kvalme til no. Men de to siste dagene har jeg opplevd kvalme og er mye mer trøtt..
Fant ikke så mye på nett ang hvorfor?
Bare at det er normalt :-) vet dere hvorfor ?

Jeg mener å ha lest at det har sammenheng med at det blir trangt om plassen i magen og at babyen presser på "alt mulig" inni der. Også er sikkert disse hormonene medskyldig også vil jeg tippe.

På denne kanten er formen helt på middels vil jeg si. Har heldigvis ingen plager med bekken og rygg og sånne rent mekaniske ting heldigvis.

Men har lavt blodtrykk og mye blodtrykksfall, noe som er slitsomt i lengden. Blir lett svimmel både når jeg står stille lenge eller når jeg sitter lenge. Og så er det jo ingen som gir bort sin hardt tilkjempede plass på tog og buss, så jeg ender med å sette meg på gulvet sånn som nå. Det går egentlig greit det altså, men føler meg alltid litt teit hehe. Er liksom unger som pleier å sitte på gulvet. Trøsten er at mange medpassasjerer også ser ut som de føler seg litt teite når jeg slår meg ned sånn haha

Utover at reisen til og fra jobb begynner å tære litt på, er jeg ikke spesielt lei av å være gravid foreløpig - men jeg har ikke noe romantisk forhold til det heller. Er ikke så innmari stor og tung enda og det hjelper jo på.

På denne kanten er formen helt på middels vil jeg si. Har heldigvis ingen plager med bekken og rygg og sånne rent mekaniske ting heldigvis.

Men har lavt blodtrykk og mye blodtrykksfall, noe som er slitsomt i lengden. Blir lett svimmel både når jeg står stille lenge eller når jeg sitter lenge. Og så er det jo ingen som gir bort sin hardt tilkjempede plass på tog og buss, så jeg ender med å sette meg på gulvet sånn som nå. Det går egentlig greit det altså, men føler meg alltid litt teit hehe. Er liksom unger som pleier å sitte på gulvet. Trøsten er at mange medpassasjerer også ser ut som de føler seg litt teite når jeg slår meg ned sånn haha

Utover at reisen til og fra jobb begynner å tære litt på, er jeg ikke spesielt lei av å være gravid foreløpig - men jeg har ikke noe romantisk forhold til det heller. Er ikke så innmari stor og tung enda og det hjelper jo på.
Er på tide du "spiller jeg er gravid kortet" på toget. Der er plasser forbeholdt gravide og handikappede og om du spør så føler de seg enda teitere om de ikke løfter rumpa:D

Sender alle som har tøffe dager en god klem. Vi må dele tips hva kan gjøre oss mindre kvalme? Hva kan sette smil om vår munn? Når føler vi velbehag? Jeg er glad i ro og fred på badet..lang dusj,rolig musikk og så bruker jeg god tid på å smøre kroppen med en god krem❤️
Begynte å spy igjen i dag etter et par uker med opphold....sitter her og trøster meg med en vannis, vannis hjelper på det meste for tiden, utenom vekta :D

Back
Topp