Hvordan har du det?

Ønskenrto

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Uke:
Formen:
Plager:
Sykemeldt:
Noe negativt:
Noe positivt:
Mat/drikke du liker ekstra godt nå:

Kopier og fyll inn :)

Uke: 31+3

Formen: Kunne vært bedre. Null energi.

Plager: Svimmel, bekkenløsning, ut av form AKA null kondis og TRØTT og mye halsbrann :/

Sykemeldt: Ja, ut svangerskapet.

Noe negativt: Tungt tungt tungt

Noe positivt: Full aktivitet på lille.
KS daton nærmer seg :) 55 dager igjen. <3

Mat/drikke du liker ekstra godt nå: Klementiner, ananasbiter, sjokomelk og ostesmørbrød.

Last edited:
Uke: 29+3
Formen: Formen er fin, så lenge ryggen/bekkenet samarbeider med meg :)
Plager: Bekkenløsning og halsbrann
Sykemeldt: 50%
Noe negativt: Tror ikke det er noe særlig som er negativt for tiden <3
Noe positivt: Alt er klart til lille kommer og snart juleferie etterfulgt av permisjon!
Mat/drikke du liker ekstra godt nå: Lakris og jordbærsmoothie

Uke: 30+5
Formen: Veldig bra, bare tyngre og større.
Plager: Relativt få, klarer ikke å stå lenge av gangen, og mindre smidig :-)
Sykemeldt: Svangerskapspenger hele svangerskapet.
Noe negativt: Hmm...tung i kroppen (gleder meg til å ha den for meg selv igjen)
Noe positivt: Er heldig så glad for å ha "lette" svangerskap!!
Mat/drikke du liker ekstra godt nå: Sjokolade (men det er alltid godt!), sjokomelk, ostelandgang, brød med brunost og bringebærsyltetøy.

Uke: 35+1

Formen: veldig opp og ned.

Plager: sterke smerter nedentil, nedpress, sterke kynnere, kraftige rieraktiviteter (av og til), ryggsmerter, kvalme, halsbrann, svimmelhet, "hangover"-hodepine (om jeg står oppreist lenge..MÅ ligge ofte)

Sykemeldt: ja..

Noe negativt: bare utrolig tungt, og greier ikke å gjøre noe selv!!!

Noe positivt: snart får vi premien vår <3

Mat/drikke du liker ekstra godt nå: Ritz-kjeks med Philadelphia-ost. Men varierer generelt VELDIG fra dag til dag :)

Uke: 29+5
Formen: Rævva
Plager: Bekkenløsning
Sykemeldt: Nope, skole for alle penga
Noe negativt: Kan jeg ikke bare bli kvitt dette svingende BT, reeeen urin og forkjølelsen kan pakke sammen og dra
Noe positivt: Ikke mange ukene til Lillebror er her :D "bare" 10 minst igjen :D Og masse kos med bevegelser og spark :D
Mat/drikke du liker ekstra godt nå: Cola, forsatt favoritten, bare ikke akkurat i da :P Litt mye sukker i kroppen i dag :P Mat, vet jeg ikke.... Har ikke spes med matlyst for tiden :(

Uke:32
Formen: ganske varierende. Noen dsger vondt bekken, andre dager trøblete stoffskifte, andre dager alt på en gang.
Plager: bekkenvondt enkelte dager, halsbrann, tregt hode og litt smådeprimert iblant (de to siste stoffskiftet..)
Sykemeldt: 70%
Noe negativt: får ikke gjort alt jeg ønsker for vesla mi på 5...
Noe positivt: har heldigvis familie som stiller opp for oss
Mat/drikke du liker ekstra godt: jordbærlitago... får bare fryktelig halsbrann av det.. ellers elsker jeg ferske bakervarer...mog det er heller ikke godt for halsbrannen...

Uke:
Formen:
Plager:
Sykemeldt:
Noe negativt:
Noe positivt:
Mat/drikke du liker ekstra godt nå:

Kopier og fyll inn :)
Uke 30+6. Blir fort sliten. Begynnende bekkenløsning. Vondt. Ellers er formen relativt fin, er fortsatt i 50% jobb og 50% skole. Holder ut til desember. Det positive er at jeg fortsatt er i veldig fin form og ikke lagt på meg mye. Matlysten er så som så. Ikke no spess jeg er sugen på men må dytte i meg det meste da jeg ofte opplever at matlysten uteblir.

Uke: 31+4
Formen: Skiftende. Som været her jeg bor
Plager: kranglete bekken, smerter i korsryggen, halsbrann/sure oppstøt,
Sykemeldt: ja
Noe negativt: skulle ønske jeg hadde mer overskudd til sønnen min på snart 14 mnd
Noe positivt: snaaaart ferdig med svangerskapet! Selv om det blir vemodig det også.
Mat/drikke du liker ekstra godt nå: søtsaker og har sinnsykt lyst på fersk kokosnøtt!

Uke: 30 +1
Formen: Sliten! Kjenner det tar på mer nå enn før!
Plager: Bekkenløsning, vond rygg, halsbrann
Sykemeldt: 40% sykemeldt, starta på mandag
Noe negativt: Ikke annet enn de plagene
Noe positivt: Gleder oss veldig til den lille kommer:) Tiden går fort :)
Mat/drikke du liker ekstra godt nå: Egentlig ikke noe. Men gleder meg veldig til å kunne spise spekemat igjen

Uke: 31
Formen: Like bra som den alltid har vært ;)
Plager: Ingen, som før :)
Sykemeldt: Nei
Noe negativt: Utålmodig på å møte lillemann? :p
Noe positivt: Elsker å være gravid! ♡
Mat/drikke du liker ekstra godt nå: Hmmm... Fremdeles alt som er grovt og grønt, har alltid vært spesielt glad i kokt egg med kaviar på brødskiva :)

Back
Topp