Hvordan har det seg...

Angelise

Elsker forumet
at magen er blitt stor allerede,16+5,når baby ligger langt nede fremdeles?

Hehe ;) På UL så sa jordmor at hodet lå i navlehøyde og når jeg kjenner spark, så kjenner jeg det nede ved trusekanten. Så de har nok god tumleplass :)

Hehe ;) På UL så sa jordmor at hodet lå i navlehøyde og når jeg kjenner spark, så kjenner jeg det nede ved trusekanten. Så de har nok god tumleplass :)
men stemmer det da at magen begynner å komme i høyde opptil pupper? :/
jm mente det var andre ting inni kroppen som gjerne ble presset opp, men vil ikke stole helt på det enda... :p

men stemmer det da at magen begynner å komme i høyde opptil pupper? :/
jm mente det var andre ting inni kroppen som gjerne ble presset opp, men vil ikke stole helt på det enda... :p
Opptil pupper? Skjønner ikke helt hva du mener :P Er jo også andre ting som blir presset oppover og blir mer komprimert :)

Opptil pupper? Skjønner ikke helt hva du mener :P Er jo også andre ting som blir presset oppover og blir mer komprimert :)
Hehe, baby kulen slutter litt under puppene :p ikke lett en fredagskveld :p men føler magen er for stor til å ikke være 17 enda, men lurer på om de ekstra kg mine kan ha skylden... :/

Hehe, baby kulen slutter litt under puppene :p ikke lett en fredagskveld :p men føler magen er for stor til å ikke være 17 enda, men lurer på om de ekstra kg mine kan ha skylden... :/
Aha :) Min mage er litt over navlen. Så har ennå litt å gå på ;)

Aha :) Min mage er litt over navlen. Så har ennå litt å gå på ;)
Jeg tror at de ekstra kg mine spiller litt inn, men samtidig er jeg litt hard høyt oppe også.. jeg blir ikke klok denne gangen jeg... sist så tenkte jeg ikke over sånt, den bare kom sakte men sikkert.
:p

Jeg har også mage "helt opp" som er hard... Hadde et par ekstra kg før start jeg og, men har sett bilder av andre som ikke har det som også har høy mage. Folk er forskjellige. Synes det er koselig å se ordentlig gravid ut:)

Det fylles jo også opp med vann og slik, så er ikke unormalt at magen din begynner å bli stor lengre oppe også :) Bare kos det da, snart ser du skikkelig gravid ut med sånn hard fin mage. Hvis du ikke gjør det allerede da :) Jeg har litt stor mage nå, men den er myk som bare det, lurer på om den bare er fylt med sjokolade, hahaha.

Har alltid fått kul langt oppe på magen tidlig i svangerskapet. Har noen ekstra kg,så det er liksom på den runde formen øverst på magen man fort kan se at jeg er gravid..

Har ei venninne som også har det sånn.. Hun sover vanligvis på magen,men etter at hun har blitt gravid klarer hun ikke å ligge på magen.. Hun spurte lege da hun var på sykehus for kontroll hvorfor hun fikk så stor mage og da sa han at dette var fordi hun ikke lenger ligger på magen blir ikke alt "presset inn" om natten og derfor faller ned sånn at hun får større mage.. Kanskje det er sånn for noen av dere? :)

etter å sett litt nærmere på.magen er det ca en håndbredde fra under puppene til magen begynner. jeg liker ikke å sove på magen grunnet veldig svai i ryggen.

Tror det er helt normalt å få større mage når du har vært gjennom flere svangerskap. Magemusklene er vel ikke som før, og den voksende livmoren dytter vel indre organer lengre opp? Min mage går igså ut under brystene, så jeg har hatt skikkelig gravid form lenge.

Iallefall er jeg større nå enn hva jeg var i de andre svsk:-)

Back
Topp