Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men stemmer det da at magen begynner å komme i høyde opptil pupper? :/Hehe På UL så sa jordmor at hodet lå i navlehøyde og når jeg kjenner spark, så kjenner jeg det nede ved trusekanten. Så de har nok god tumleplass
Opptil pupper? Skjønner ikke helt hva du mener Er jo også andre ting som blir presset oppover og blir mer komprimertmen stemmer det da at magen begynner å komme i høyde opptil pupper? :/
jm mente det var andre ting inni kroppen som gjerne ble presset opp, men vil ikke stole helt på det enda...
Hehe, baby kulen slutter litt under puppene ikke lett en fredagskveld men føler magen er for stor til å ikke være 17 enda, men lurer på om de ekstra kg mine kan ha skylden... :/Opptil pupper? Skjønner ikke helt hva du mener Er jo også andre ting som blir presset oppover og blir mer komprimert
Aha Min mage er litt over navlen. Så har ennå litt å gå påHehe, baby kulen slutter litt under puppene ikke lett en fredagskveld men føler magen er for stor til å ikke være 17 enda, men lurer på om de ekstra kg mine kan ha skylden... :/
Jeg tror at de ekstra kg mine spiller litt inn, men samtidig er jeg litt hard høyt oppe også.. jeg blir ikke klok denne gangen jeg... sist så tenkte jeg ikke over sånt, den bare kom sakte men sikkert.Aha Min mage er litt over navlen. Så har ennå litt å gå på