Hvordan har det gått med halloween/hallovenn barna i dag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Sølvi

Guest
Her har vi hatt en super dag.
Ene var på halloweenbursdag og andre var på Hallovenn. Ingen besøke på døra, men kan jo ha noe med at vi ikke var hjemme mellom 17 og 21 :P

Vi har vært på Hallovenn idag. Veldig koselig og gøy, men var fryktelig mange folk der, så det ble litt trangt og kaotisk :P Men småtten koste seg masse og det er jo det aller viktigste :D

Hallovenn her også. Barna koste seg veldig da. Eldsta opptredde på scenen. Minsta ble utålmodig.
For min del syns jeg det hele er køgåing. Trangt. Kaos. :p

MEN barna koste seg de da ;)

Vært ute å gått innom 10 hus kanskje :) alle sammen hyggelige med knask på lur. Og ungene koste seg :)

Storkost oss her:)
Storebror(bonus) har vært på fest, og hadde hatt det kjempe gøy.
Vi har hatt besøk av ei venninne i kveld og hatt mange barn på døren:D

Vesla og storesøster har gått til et par hus, så har vi hatt besøk av flere unger, det har vært veldig stas :)

Hatt det kjempekoselig! Storesøster og to venninner har gått "knask eller knep", og jeg og lillesøster har stått i døra hjemme og delt ut godis :)

Så mange fine, tøffe, kule og søte utkledde barn som kom innom! :D
Og alle var høflige og takket pent for seg ;)

Gleder meg allerede til neste år, da vil jeg også kle meg ut!!! :D

Kanon kjekt med over 40 knask eller knep på døra. :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har hatt MANGE på døra. Flere enn noensinne. Mistet litt tellingen etterhvert, men her har vært hvertfall 50 barn, og vi bor på en ganske rolig plass :P

Her fikk vi rekordbesøk, det tar seg opp dette her :) Barna (tre minste) som er hjemme syns det er spennende å se alle kostymene og eldste fikk gå med en vennegjeng for første gang. Litt stas i hverdagen :)

Her har vi ikke gjort noe ut av det.

Vi er hos mamma og en del har vært på døra, men valgte bevist ikke å lukke opp denne gangen. Da hadde det blitt mer unger på døra.

Her kom ingen på døren:( er ikke sjokkert siden vi bor i blokk, men kjedelig da..

Back
Topp