Hvordan har dere klart å holde graviditeten skjult?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Det er ikke fest like ofte lenger, men i helgen var det bursdag for ei venninne. Da kjøpte jeg alkoholfri hvitvin og helte over på en chablisflaske med skrukork :-) Dro hjem da de andre dro på byen, men det pleier jeg ofte å gjøre uansett for å ha mest mulig helg med gutta mine :-)

Har ikke fått noe spørsmål på hvorfor jeg ikke drikker, men har fått masse "er du gravid?" spørsmål.. Nå er jeg i uke 10 så nå svarer jeg bare ja når folk spør.. Men fatter ikke at folk tørr å spørre!!

Helt enig med deg der, hvorfor spørre om det? Når enn har lyst til å si at man er gravid så gjør man jo det. Liker ikke at folk spør...

Blir hele tiden spurt på jobb... Ja, når har dere hus og du er snart ferdig på skolen... Er du gravid eller når planlegger du å bli det? Har lyst til å svar at det har ikke du noe med, der jeg sitter å har nok med å komme meg gjennom dagen uten å kaste opp...
Til vanlig løper jeg, men nå har jeg fått så vondt i magen når jeg løper så har tatt en pause og jeg drikker til vanlig en del kaffe, men det smaker ikke om dagen... men ingen som har reagert på det enda, hehe :)

Hvorfor skal man skjule det? :)

Forrige gang ville jeg helst si det til alle med en gang. Nå syns jeg det er gøy å holde det hemmelig. For meg er det lett å skjule, kaster ikke opp, er ikke ute i jobb, drikker veldig sjeldent uansett, magen vises ikke enda. Hadde jeg måttet anstrenge meg for å holde det skjult, hadde jeg fortalt det :-)

Back
Topp