M
Moderator Stine
Guest
Gitt mat/drikke til partnere, drukket alkoholfritt, skyldt på at du kjører, antibiotikakur?
Kom med både de gode og de dårlige unnskyldningene!
Kom med både de gode og de dårlige unnskyldningene!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, synes det er veldig rart at folk spør. Det har jeg kun gjort til min nærmeste venninne som jeg viste at prøvde. Folk må få fortelle når de selv ønsker det. Det er jo veldig privat, og for noen kan det være veldig følsomt.Har ikke fått noe spørsmål på hvorfor jeg ikke drikker, men har fått masse "er du gravid?" spørsmål.. Nå er jeg i uke 10 så nå svarer jeg bare ja når folk spør.. Men fatter ikke at folk tørr å spørre!!
Ja altså jeg ser jo gravid ut.. Men folk kan jo legge på seg også tenker jeg. Og for oss som mistet i desember (noe alle vet) så fatter jeg ikke at folk tør å spør når temaet har vært så følsomt som det harNei, synes det er veldig rart at folk spør. Det har jeg kun gjort til min nærmeste venninne som jeg viste at prøvde. Folk må få fortelle når de selv ønsker det. Det er jo veldig privat, og for noen kan det være veldig følsomt.

Ja, jeg synes det er ganske frekt selv om det begynner å vises. Greit med de nærmeste om man har avklart at deg er greit, men man må få bestemme selv når man er komfortabel med å snakke om det.Ja altså jeg ser jo gravid ut.. Men folk kan jo legge på seg også tenker jeg. Og for oss som mistet i desember (noe alle vet) så fatter jeg ikke at folk tør å spør når temaet har vært så følsomt som det har
Den har jeg også bruktSkal på jobb tidlig dagen etter (for de som jobber turnus).