Hvordan har dere gjort iht navn på dørskilt /postkassen?

På postkassen står mitt og mannen sitt fulle navn. Vi har ikke samme etternavn.
Ønsker oss skilt til døra. Syns det er trist å ikke ha skilt der.

Har evt vurdert å
Skrive for og mellomnavn på alle under hverandre og felles etternavn nederst med store bokstaver, men det kan kanskje bli rotete for postmannen?

Ifølge posten sine krav ( og alle andre) så skal alle navn med etternavn stå på postkassa selv om alle heter det samme til etternavn. Det kan bli forvirrende hvis flere har samme etternavn osv i en kommune. Her har vi fått mye feil selv om jeg har jobbet i posten. Vi er naboer med svigers og alle har samme etternavn. Ble ofte forvirret selv hvis folk ikke skrev alt på postkassa så det er lurt å skrive absolutt hele navnet på alle sammen for å få all posten sin til riktig tid osv.

Har bare husnummer på husveggen.

På postkassen er alle våre navn som er i denne familien og adressa. Også neitakk til reklame siden jeg ikke vil fysse søppelbøtta mi med det :p

Vi har gateadresse og etternavn men samme etternavn på alle i familien og kun på postkassen

Jeg er litt skeptisk til å ha skilt med navn på døren, tenker det kan skape tillit for barna om en fremmede brukte dems navn når de åpner opp døren. Vet jo aldri hvilke hendelser som kan skje.
Så her er det ikke navn på dør eller postkasse. Er det ingen av dere som tenker sånn? Er litt hysterisk kanskje :p

Har tenkt tanken. Men heldigvis er det bittesmå sjanser for noe skummelt, og veldig store sjanser for at posten og kjekke besøk trenger navnene.

Har tenkt tanken. Men heldigvis er det bittesmå sjanser for noe skummelt, og veldig store sjanser for at posten og kjekke besøk trenger navnene.

Vi har nummer på huset og ingen andre enn oss bor i nærheten her, så har til gode å få feil post :D
Men klart deler man adresse med noen, bor tett osv så ser jeg det er lurt på navn på postkassa :)

Back
Topp