Hvordan har dere gjort det med tv bord?

Lillebabs..

Glad i forumet
Jeg går nå for en romantisk lys stil, og da må tv borde mitt ut. Men jeg har ikke lyst på disse flate tv bordene, er så lei de[:-] Kunne kanskje tenkt meg en kiste som et bord under bare, og hengt tvn på veggen. Har en kommode men den blir for høy å ha tvn på igjen, føler jeg.
Hva gjør dere?
Vil se bilder[:D]

Vår står på en gammel sjenk (vurderer å male denne hvit, men har ikke helt bestemt meg ennå..) kommer ganske høyt opp, men det er i grunn veldig bra for da fåt ikke datteren våt klådd på tven[:D]

Akkurat nå har vi en stygg TV på en stygg TV-benk. [8D]
Men skal kjøpe ny TV. Planlegger å ha den på en skjenk.

Vi har den på en sjenk[:)] Kommer litt høyt men det er greit mtp klåfingra unger[:D]

vi har tv bordet vårt på en passe høy kommode.
Inni kommoden skjuler vi alle dvd filmene våre, x-box, dvd spiller, fjernkontroller osv.

Så lurt med sjenk! Tror jeg må gå igang med den trehvite apoteker disken min å male den hvit [:D]

ORIGINAL: Shopoholic

Har den på en skjenk, ungene får ikke rørt, genialt [:D]

[
Må bare spørre jeg ([8D]) - hvordan gjør dere det da m dekoder/parabol/dvd osv, tungvindt å måtte åpne en skuff hver gang man skal skifte kanal[8|][:D]

for en nyyydelig skjenk[;)]

Har tv på veggen vi..så har vi ett tvskap fra bestå fra ikea under...

ORIGINAL: kattatilcato

ORIGINAL: kattatilcato

ORIGINAL: ladylovelylux

Du bare må sjekke ut denne!!

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=8362&productId=233970&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

den skal vi ha! Bare ikke bestemt farge ennå....

Den var stilig!!!!
Tror jeg ville byttet håndtakene, men ellers var den lekker!!!
Jeg vil ha tv'en opp på veggen og en fin sjenk under som skjuler boksene..
Nå har vi en stygg tv-benk...
Men når vi bygger ut (når vi flytter) skal jeg legge rør til ledningene inni veggen sånn at de er skjult! [:D]

ORIGINAL: ehtereM

Liatorp-sjenken fra Ikea.

den har vi og[:)]

vi har denne.

vi har den på veggen. Under har vi 4 glasshyller fra Bang Olufsen, får å ha dekodere osv på, ledningene er bak denne hylla. Skal egentlig være en sånn skinne som disse glasshyllene sitter fast på, som man putter ledningene inni, men her hjemme har vi 5 forskjellige dekodere, forsterkere, d link osv, så det er umulig å få plass til alle ledningene inni den skinna.

ORIGINAL: lillehilde

vi har den på veggen, med skult annlegg for lediningene inni veggen. Også har vi liatorp tv benk et lite stykke under. Så slipper alt av ledninger [:D]

Akkurat samme har vi, genialt å ikke se noen ledninger[:)] Å jeg er veldig fornøyd med Liatorpen:)

Back
Topp