Hvordan har dere det?

Vifsla

Elsker forumet
Nå er vi jo snart i mål... Og juli måned nærmer seg med stormskritt!
Hvordan er formen? Grur/gleder dere til fødsel? :)

Jeg har varierende form, noen dager får jeg gjort supermye og har energi... Andre dager orker jeg knapt å sitte i sofaen :p jeg har faktisk også begynt å glede meg til fødsel! Er så spent hvordan den blir i forhold til forrige

Formen er ganske uforandret; fortsatt 0 energi:o også har jeg blitt kvalm de siste to dagene:(

Gleder meg til fødsel da, og til å møte lille babyen min♡

Jeg hadde masse energi på tirsdag, var skikkelig rastløs og var i veldig grei form i går på dagen. Men utpå ettermiddagen i går falt formen drastisk og nå er jeg ikke mye tess.. men jeg har jo hvert dårlig gjennom hele svangerskapet så burde ikke komme som et sjokk. Men det hjelper ikke på kvalmen at jeg må drive med tvangsspising 3 ganger om dagen pga antibiotikaen og da ennå viktigere ikke spy opp maten og medisinene :P så nå er det stort sett sofaen som gjelder for min del :P

Jeg føler meg ikke klar for fødsel så har egentlig ikke tenkt så mye over den. Det er jo over 8 år siden sist fødsel og jeg håper ikke denne blir veldig lik som forje. Men kjenner ikke at jeg gruer meg. Men kjenner det at jeg ikke har lyst å reise fra frøkna og trur jeg kommer til å reise hjem så fort jeg kan fra barsel denne gangen.. sist måtte jeg være i 6 dager og de ville egentlig at jeg ble lenger det satser jeg på å slippe denne gangen :P

Jeg er sååå sliten for tiden og vondt i kroppen, men ferien startet i dag så regner med litt mer energi framover :) gleder meg derimot SÅ mye til fødsel(naiv førstegangsfødende??) og vil bare at han skal komme snart :D

Formen er elendig, kraftig bekkenløsning både foran og bak, store problemer med å snu meg om natten som gjør at jeg våkner ofte, veldig stram mage hele tiden pluss mye kynnere. Må dele opp alt jeg skal i små bolker. Men, det går fremover og hver dag er en dag nærmere :)

Gleder meg til fødsel :)

Jeg er sååå sliten for tiden og vondt i kroppen, men ferien startet i dag så regner med litt mer energi framover :) gleder meg derimot SÅ mye til fødsel(naiv førstegangsfødende??) og vil bare at han skal komme snart :D
Synes det er bra du gleder deg til fødsel :) for det er jo helt fantastisk og spennende (selv om det er ""@& vondt)
Jeg er så spent på hvordan jeg kommer til å takle smertene jeg :p

Her er formen fin... Gleder meg ikke akkurat til fødselen, men gleder meg til å møte mini :D
Tre uker igjen imorgen..og permisjon begynte idag :D

Tungt, tungt, tungt. Det aller kjipeste synes jeg det er at jeg ikke klarer å gå noe særlig, jeg er så himla plaget av stikninger. Så da blir det mye sofaliv, og det er så kjedelig! Det skal vurderes å ta ut babyen om en drøy uke, og jeg tror jeg skal slite litt hvis de ombestemmer seg. Jeg er veldig klar for å starte et sprekere liv nå, dette har vært et tungt svangerskap.

Her har kroppen så og si taklet for seg og nekter å bli med o svingene :/ Ekstremt plaget med bekkensmerter og symfyseløsning.. Er for det meste innendørs og i lite aktivitet om dagene. vært sånn lenge. Så gleder meg til vi kommer til slutten av neste mnd og det er lys i tunnelen :) Snuppa sparker og romsterer godt, så trøster meg med det. Men blir noen tunge 5 uker til ;p

Her er jeg veldig sliten om dagene,og veldig lei av å gå gravid. Vil ha fødselen overstått,og endelig få møte lillemor <3 gruer meg veldig til fødselen,og sliter med fødselangst. Kjenner jeg får panikk når jeg tenker på den,samtidig som jeg bare vil bli ferdig.

Formen er opp og ned som en jo jo!
Dårlig og lite energi på dagene med sol (!) av en eller annen grunn. Kraftig hodepine på de dagene.

Så plutselig har eg kjempe fine dager innimellom.
Men veldig trøtt for tiden, selv om eg sove bedre på nettene nå etter eg ble sykemeldt. Må ikke opp på do heller, så det er eg glad for:-)

Ellers ser eg frem til å bli ferdig! 4 uker igjen da, skrekkblandet fryd..

Opp og ned her og, mye trøtt og sliten, iblant får jeg litt energi. Blir litt deppa av å ligge på sofaen hele dagen, men av og til orker jeg ikke noe annet. Er tungt og det gjør vondt å gå erte en stund, får også kynnere når jeg går. Men har permisjon og prøver å ta det med ro uten dårlig samvittighet. To uker til termin!

Dagene går saakte og har en til tider overaktiv baby som fremprovoserer kynnere og som gjør det vanskelig å kjøre bil. Tung kropp, hovne bein og bekken/symfyseløsning gjør at det ikke skal mye aktiviteter til før jeg ligger langflat:p Gledegruer meg til fødsel. Spent på hvordan jeg takler smerten, og gleder meg såå til å møte lille:happy: Kjeder meg mye om dagene. Heldigvis bare to uker til termin!:D

Kraftig bekkenløsning og mykje nedpress/stikkingar og kynnarar slit meg ut. Håper eg slepp å gå heilt til termin, er lei av å ikkje få sove, og at alt eg gjer er vondt :( Gleder meg til premien i enden!!

Formen er elendig, kraftig bekkenløsning både foran og bak, store problemer med å snu meg om natten som gjør at jeg våkner ofte, veldig stram mage hele tiden pluss mye kynnere. Må dele opp alt jeg skal i små bolker. Men, det går fremover og hver dag er en dag nærmere :)

Gleder meg til fødsel :)

Er som jeg skulle sagt alt selv her :p! Utslitt, pluss kjempe kvalm....

Back
Topp