Hvordan har dere det?

Smilefjeset

Elsker forumet
Ja det lurer jeg på idag :)

Hvordan har dere det? Er dere fine i formen?
Og hvor langt er dere på vei nå ?

Jeg er kun 5+4, og er i utrolig fin form!
I forrige svangerskap kastet jeg opp fra uke 6 og til lillegutt var ute, håper jeg slipper det nå.
Er derimot sulten hele tiden, men har ikke fått dilla på noe, enda.. Har dere dilla på noe, eller fått lukter dere ikke klarer?

Har fått dilla på druer jeg og spiser gjene brødskiver med leverpostei... Ellers er formen bra :-) Hodepinen jeg har hatt de siste dagen har heldigvis gitt seg!

Jeg har det veldig bra, merker lite til graviditeten enda, håper det holder seg sånn en stund til. Har liksom nok med ungene akkurat nå, og det er mye amming på lillemor enda.

I grunn fin form, men det går opp og ned. Blir fort sliten. Er småkvalm innimellom, i allefall når jeg blir sulten. Går litt tregt om morgenen. Sliten i korsryggen, men ellers fin form om dagen

Er 5+5 idag og er fortsatt skremt over det fargede utflodet igår. Livredd for at det skal komme mer... Men formen er grei nok egentlig :) Ingen plager ;)

Jeg er i fin form, men tenker på mat hele døgnet - og spiser derfor en god del! I tillegg er puppene mine ømme og føles større, og jeg går oftere på do enn før. emoticon

Er 5+5 i dag.

Jeg er 8+6 i dag, og er ikke i så veldig god form. Jeg er kvalm hele døgnet, og føler meg rett og slett dårlig til tider. Jeg har jo også lavt blodtrykk og er veldig svimmel. :) Så jeg gleder meg til starten av Juli, for da burde kvalmen min slippe.

Jeg har ikke dilla på noe spesielt, men jeg har mer lyst på frukt og grønt enn sjokolade. Noe som er helt  motsatt hvordan det var sist. :) 

jeg er 8+4 idag. Formen akkurat nå er bra. I går var jeg veldig kvalm og ikke i noe god form. Det svinger veldig mtp kvalmen. 
Jeg har enda ikke fått noe jeg har lyst på, men får akutt lyst på enkelte sære ting, i lunsjen på jobb en dag fikk jeg skikkelig lyst på stekt pølse på grill, med litt sort sånn de blir når de er litt brent. Jeg synes også det er ekstremt vanskelig å planlegge middag, fordi jeg aldri synes noe frister og ingenting ser godt ut. 

Jeg er 8 uker og til tider ganske kvalm. Har spydd en gang, og sønnen min på 10 mnd holdt på å le seg ihjel. Gøyeste lyden han noengang hadde hørt.

Før spiste jeg et par brødskiver hver tredje time, nå spiser jeg tre brødskiver og er sulten hver andre time. Men jeg har ikke alltid tid til å spise da, så da blir jeg kvalm. Det som gjør meg mest kvalm, er pastarettene fra Hipp som sønnen min spiser. Han liker desverre omtrent ingenting annet, og jeg sitter og svelger og mater han. Men i helgene og permisjonsdagen til mannen min skal han begynne å gi han middag, så skal jeg prøve å få lurt i han noe annet de andre dagene.

Men jeg kan ikke tillate meg selv å bli like dårlig som sist svangerskap, he he;) Da ble jeg sykemeldt og lå foran doen i noen måneder. Nå har jeg sønnen min å ta meg av. Kan ikke sykemeldes fra han. Han begynner i barnehage i august. Mannen min har heldigvis ferie i hele juli, så under en måned til.

Ja, da fikk jeg liret av meg alt som er galt:)

Litt bedre form nå, men enda småkvalm og sliten. Var i nokså god form frem til nesten 6 uker og har hatt to uker som her vært forferdelige. Sittet på jobb og bare telt sekunder til jeg kunne går hjem. Ingen diller enda. Har egentlig mest lyst til å la være å spise i det hele tatt:P Krysser fingrene for at formen tar seg opp snart:)

nikka77 skrev:
Har fått dilla på druer jeg og spiser gjene brødskiver med leverpostei... Ellers er formen bra :-) Hodepinen jeg har hatt de siste dagen har heldigvis gitt seg!

hehe, jeg har dilla på akkurat det samme som deg ;)
druer og leverpostei;)

men er kvalm og trett jeg da

Jeg er TRØTT! Har bare lyst til å sove! Men når jeg legger meg (kl 21 btw) så får jeg jo ikke sove!
Har virkelig nok med å komme meg gjennom dagen som småbarnsmor og det er deilig å få jenta i seng! Er glad jeg har "fri" når jeg er på jobb, he he. Orker ikke sitte og lese på kvelden en gang...

Men ellers så er jeg heldigvis ikke kvalm og det er bare noen murringer som ellers forteller meg at jeg faktisk er gravid.

Jeg er 7+2 i dag, og er ikke i noe særlig form egentlig. Er småkvalm hele dagen (det hjelper å spise, desverre :)) og har veldig lite energi, svimmel, og ikke minst skikkelig TRØTT. I dag har jeg sikkert sovet 5-6 timer på dagen (fri i dag). Vanligvis drikker jeg mye kaffe i løpet av en dag, men nå klarer jeg ikke smaken på kaffe lenger.
Men skal ikke klage (selv om det er litt lov en gang i blant ;)

Formen er helt topp. Merker lite til at jeg er gravid. Nå håper jeg bare at tiden går fort fram til 12 uker så vi kan fortelle den gode nyheten til venner og familie :)

Her er også formen overraskende bra :) :) :)
Eneste er at jeg er sliten på kvelden og er en del sulten/"fysen"...så spiser ganske regelmessig ca 3 timer mellom hvert måltid.
Gleder meg bare til 12 uker og det kan bli offentlig for alle og kanskje magen sniker seg fram også emoticon

Litt trøttere enn til vanlig, og småkvalm hele døgnet - men ikke værre enn at jeg fungerer både på jobb og hjemme;-) Puppene er også blitt store (igjen hoho) og er superømme!! Har senket kravene en god del på hjemmebane da, tar ikke helt av med husarbeid og klesvask de dagene jeg har fri! Koser meg hjemme i dag, med begge ungene hjemme fra barnehagen.. Og nå skal vi bake sjokoladekake;-)

Hadde det ikke vært for at mensen uteble så hadde jeg ikke tenkt på å tatt en graviditetstest samme dag, jeg hadde ingen gravidsymptomer bortsett fra at mensen uteble. Hadde absolutt ingen symptomer før uke 8. Nå er jeg 9+2. Formen er rett og slett elendig, skal inn til legen idag for å forhåpentligvis få meg en sykemelding. Har en helt forferdelig kvalme, som gjør at jeg ikke har vært på jobb siden tirsdag, og tror nok ikke jeg kommer til å klare å på jobb heller mens kvalmen står på slik :S Men heldigvis så fører jo kvalmen med seg verdens beste resultat da <3 Jobber på sykehjem, og luktene der gjør ikke akuratt ting noe bedre :P

Vi har foresten bestillt oss tidlig ul på torsdag ^^ Gleder meg! Selv om den vordende pappa ikke kan bli med(bortreist), så skal jeg ha med meg min beste venninde, (som er den eneste utenom oss som vet om graviditeten), håper de ikke tror vi er lesbiske :P Hihi.

Jeg er 5+6 i dag! :) Har slitt med influensa siden mandagen, men begynner å bli i form igjen nå. hadde skikkelig ømme bryst de første ukene, men nå kjenner jeg ingenting. Litt nervøs, men håååper det går bra denne gangen:)

8+5 og trøtt men ellers i fin form.. :) det stikker litt i magen når jeg hoster eller ler mye... er det andre som har kjent det?
skal på tidlig UL på torsdag, men det er jo så leenge til!! er så spent på om det er noe fint der inne... :)

Er i ca. uke 8. Formen er ganske bra, men mye sliten. Småkvalm innimellom og har kastet opp 2 ganger.

Back
Topp