Hvordan har dere det nå??

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
Blir veldig fort sliten, får bekkenløsning når jeg ligger eller sitter for lenge, eller går for mye på en dag.. Vondt i ryggen, veldig hoven "der nede" og har endel nedpress.. Har også mye utslett på magen som klør noe inni granskauen i tillegg til vanlig svangerskapskløe generelt på hele kroppen.. og jeg er blitt veldig humørsyk...Great! :D hehe.. off, men ja det er så verdt det likevel for jeg får verden beste gave i August! <3 :)
Ja alt er verdt det til slutt!:-)<3 men du sier du er hoven "der nede", det er jeg også av og til, hva kommer det av?

formen er på topp her..! kommet meg etter en lang forkjølelse, så nå kan jeg jogge igjen.. men kun på fridager da jeg blir sliten i beina og ryggen hvis jeg skal traske på jobben i tillegg..
Nyter dagene nå.. er ikke like trøtt lenger heller....
Hørtes helt fantastisk ut :)

Har det helt topp så lenge formen er bra :) Sliter fortsatt med kvalme og oppkast innimellom, og er veldig lei de dagene jeg er dårlig. Men går mye bedre så lenge jeg passer på å ta det rolig på jobb. Jobber i en bransje hvor vi vanligvis jobber rundt 150 % på denne tiden av året, og det er ikke alltid like lett å bare begrense seg til en vanlig 100 % stilling. Men kroppen sier fort i fra hvis det blir for mye!

Ja alt er verdt det til slutt!:)<3 men du sier du er hoven "der nede", det er jeg også av og til, hva kommer det av?
Fikk beskjed av legen min at det var "normalt" og at det kommer av at vekten av barnet, morkaken osv. presser nedover, samt økt blodvolum gjør at man dermed kan bli hoven. Hadde det absolutt ikke slik sist og synes det er ganske ubehagelig...

Formen er bra den:):) Er litt tungpustet og klarer ikke gjøre ting i det tempoet jeg er vant til. Hormonene bruser av og til men jeg kan ikke klage over dette svangerskapet:)
Har ei på snart to år så jeg håper formen holder seg til august hvertfall:)

Bekkenet er vondt, jeg er veldig tungpustet, det er tungt å bevege på seg (og vondt) og jeg er så lei av å måtte tisse HELE tiden...

Formen er strålende hos meg nå :) Blir jo litt fortere andpusten og litt små vondter i rygg og bekken innimellom..men tar alt med et smil :D Føler jeg har vært utrolig heldig som har hatt et så bra svangerskap hittil :p

Så godt å se mange har det bra enda :-D håper det fortsetter slik. Resten må man vell bare regne med ;o)

litt bekkenvondt, og har blitt så innmari sliten i det siste, mulig blodprosenten er litt lav;) ellers så er jeg i bedre form enn år jeg gikk med førstefrøkna, har bare lagt på meg mage og ikke noe ellers på kroppen så mulig det gjør det lettere å være gravid denne gangen:P

Jeg føler meg fin i formen!! :) Har bare litt småplager som tungpusthet, litt halsbrann, noen ganger kramper i legg og føtter, kynnerne har avtatt i intensitet og hyppighet, men det beste av alt er at jeg ikke er kvalm lengre! :) Har hatt litt synsforsryrrelser i det siste - det er det mest plagsomme nå. Litt liten matlyst; som ideelt sett kunne blitt bedre. Men skal ikke klage, har ingen vondter.

Tja.. tungpustet, ting går litt tregere. Sliter endel med bekkenet på kveldstid etter en dag på jobb, men jobber ikke hver dag så. Ellers har jeg halsbrann hver kveld. Sover litt dårlig, vanskelig å finne god sovestilling og våkner veldig ofte. Men bortsett fra det så er jo formen ganske grei syns jeg :-)

Trøtt og kunne sovet døgnet rundt. Jeg er kjempe happy når småen må sove på formiddagen for da kan jeg legge meg nedpå jeg også. Må ha han hjemme ut uken. Har vondt i hodet og kynnere som kommer titt og ofte. Men enn så lenge er jeg kvitt kvalme og oppkast.

Vel. Formen er ikke god her, det er bekkenet og ryggen vonde uansett hva jeg finner på å gjøre for lenge om gangen. Pollenallergien har allerede kommet godt i gang, sammen med graviditeten så er jeg stuptrøtt hele tiden og hodevondt. Hormonene gjør at humøret er helt borte fra meg føler jeg. Er våken en til to timer hver natt, så nei, graviditet er nok dessverre ikke min greie... Dagens syt, beklager det!

Vel. Formen er ikke god her, det er bekkenet og ryggen vonde uansett hva jeg finner på å gjøre for lenge om gangen. Pollenallergien har allerede kommet godt i gang, sammen med graviditeten så er jeg stuptrøtt hele tiden og hodevondt. Hormonene gjør at humøret er helt borte fra meg føler jeg. Er våken en til to timer hver natt, så nei, graviditet er nok dessverre ikke min greie... Dagens syt, beklager det!

men dette er jo helt riktige plassen for litt syt, så kom med det!! ;D

Back
Topp