Hvordan har dere det nå??

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Dette skal jo være den "letteste" delen av graviditeten. Stemmer det for dere? Har dere noen spesielle plager?

Tungpustet, en rygg som ikke henger med en plass, energinivå på bunn, humørsyk, mye hodepine og en mage som ikke tåler at jeg beveger meg mer enn noen meter om gangen. Strammer seg, gjør skikkelig vondt når jeg går et lite stykke.. Så jeg synes ikke akkurat at det er lett, men har mye i hodet også for tiden. Kanskje det spiller inn også..:)

Det er tungt å bevege seg, å jeg bestemmer ikke selv lenger når jeg skal gjøre ting, må ta det på sparket der å da! I dag var det første dagen jeg ble faktisk kjempe sliten av å dusje / barberte meg.. Er humørsyk og nye følelser og bekymringer for hver dag. Er så mye ukjent som skjer med kroppen.
Synes ikke det er den letteste... Har NULL energi.. :p
Men er såååå verdt det! <3

Forholdsvis bra. har dessverre hatt veer så har vært mye bekymring og fire turer på ahus. Så må holde meg i ro så det holder seg rolig.

hmm tja, i grunn helt ok. det er litt tyngre, men det blir det fort med en baby i magen ;) prøver å nyte hveren dag. Samboeren sier jeg er litt ekstra hormonell, og det kan nok stemme. Blir fortere sliten, så gleder meg til korte uker i mai :=) de kommer godt med nå...

Blir veldig fort sliten, får bekkenløsning når jeg ligger eller sitter for lenge, eller går for mye på en dag.. Vondt i ryggen, veldig hoven "der nede" og har endel nedpress.. Har også mye utslett på magen som klør noe inni granskauen i tillegg til vanlig svangerskapskløe generelt på hele kroppen.. og jeg er blitt veldig humørsyk...Great! :D hehe.. off, men ja det er så verdt det likevel for jeg får verden beste gave i August! <3 :)

Tungpustet, en rygg som ikke henger med en plass, energinivå på bunn, humørsyk, mye hodepine og en mage som ikke tåler at jeg beveger meg mer enn noen meter om gangen. Strammer seg, gjør skikkelig vondt når jeg går et lite stykke.. Så jeg synes ikke akkurat at det er lett, men har mye i hodet også for tiden. Kanskje det spiller inn også..:)
Kunne tro at jeg skrev dette :P

formen er på topp her..! kommet meg etter en lang forkjølelse, så nå kan jeg jogge igjen.. men kun på fridager da jeg blir sliten i beina og ryggen hvis jeg skal traske på jobben i tillegg..
Nyter dagene nå.. er ikke like trøtt lenger heller....

Er faktisk ganske sliten i kroppen, vondt i hodet akkurat nå... Håper det kan gå over. Var jo tipp-topp hele tiden med forrige :/

Jeg er sliten, vondt i hodet og har sterke kynnere. Fått beskjed av legen om å ikke trene eller noe sånt.. Kjenner fort på kroppen når jeg har anstrengt meg for mye.

Jo også har kvalmen kommet tilbake igjen..heldigvis ikke så voldsomt, men slitsomt fordet :P

Kranglete bekken, hodepine, halsbrann, lavt energinivå, hormonell til tusen.. Og ja, jeg frykter at dette er den letteste delen :p

Her har det blitt mye bedre etter kvalmen gav seg :) energien min er på ingen måte på topp så er fremdeles 100% sykmeldt og blir nok det ut svangerskapet, men den er såpass at jeg nå får gjort litt her hjemme og har energi til å være med guttene mine på ettermiddagene :) Bekkenet har begynt å krangle litt, men er ikke så ille enda så regner med at dette er den letteste perioden for min del ja, med første var svangerskapet forholdsvis ok etter kvalmen gav seg, mens med andremann ble det veldig tungt på slutten.

Hodepine, rygg og bekkensmerter, halsbrann, energi lik 0, humørsyk og blir veeeldig fort hissig, tungpustet og stort sett sliten. Sover dårlig. Trudde det skulle bli så bra nå som en har kommet ett stykke ut i svangerskapet. Meen den gang ei :P

Som mange andre her er jeg veldig sliten etter jobb. Spiser middag og sover. Håper det hjelper nå som jeg har blitt 20% sykemeldt. Ellers merker jeg at det strekker veldig i sidene på magen og har treeeeeig mage :p Svangerskapskvalmen var verst, men er ikke alltid så gøy dette heller. Hehe

Formen er bedre enn det jeg hadde trodd den skulle være selv om det er litt småtteri her og der. Hofta fungerer ikke som den skal på jobb, men det har ikke noe med graviditet å gjøre. Glemmer støtt og stadig ting. Litt halsbrann inni mellom, kynnerene har roet seg. Sover utrolig dårlig om dagen og våkner så smått mange ganger hver natt, men utenom det er det veldig kos og har ikke noe hastverk med at det skal bli august enda siden dette er siste graviditet så nytes den fullt ut med alle vondter og plager som dukker opp på veien :)

Huff, hørtes ikke godt ut. Håper det bedrer seg så du slipper gå den siste tiden slik :)

Det er tungt å bevege seg, å jeg bestemmer ikke selv lenger når jeg skal gjøre ting, må ta det på sparket der å da! I dag var det første dagen jeg ble faktisk kjempe sliten av å dusje / barberte meg.. Er humørsyk og nye følelser og bekymringer for hver dag. Er så mye ukjent som skjer med kroppen.
Synes ikke det er den letteste... Har NULL energi.. :p
Men er såååå verdt det! <3
Det hørtes ut som meg det med nye følelser og humørsyk. Av å til har jeg bare lyst å gråte, andre ganger le uten grunn :-P ikke enkelt det der. Men du er heldig som enda klarer barbere deg, Hehe :-P

Back
Topp