Hvordan har dere det jenter?

tweety78

Elsker forumet
Bare vil høre hvordan dere har det om dagen! [:)] Om alt står bra til med dere og sånn, og om dere har spesielle tanker nå som dere har funnet ut at dere har en liten en i magen? Jeg selv har en litt tvetydet følelse, litt rar å sette ord på egentlig ( glad og engstelig...) Men jeg er så utrolig lykkelig for at det virkelig har klaffet for oss og at vi endelig skal ha barn sammen! Er bare så utrolig rart å tenke på at jeg skal bli mamma.. hi hi!

Kjærsten sier at jeg har blitt større allerede, enda jeg bare er 7 uker på vei. Er det mulig det a? Kjenner det jo litt selv på buksene, for det er ubehagelig når det strammer men. Leste i sta om ei som begynte å få mage nå først, og ho var jo mye lenger på vei!! Tenk om jeg har to stk inni her a? [:-] Kjærsten blir helt rar i ansiktet hver gang jeg nevner det, he he, litt festlig i grunn [:D] Noen som vet hvordan det er med det å få tvillinger? Må det være noen tvillinger oppover i slekta? og må det være enten på fars eller mors side? Mener å ha hørt noe om det se... Uansett, vi skal jo på ny UL på mandag og da får vi jo sikkert svaret på det da, he he. Ønsker alle en fortsatt toppetoppers helg! Stor klem[;)]

HEI

Gratulere med baby i magen.. Dette er blir vårt andre barn,så vi er ikke så "på jordet" nå som det vi var færste gangen,vi vet litt mer av hva vi kan forvente oss. det som blir litt skummelt,er at vi plutselig får to barn...Men det blir morro..

Jeg er 4+4 i dag så jeg merker ikke så mye på magen enda,annet an at den er blitt litt hardere. Men de sier at en får raskere og større mage med nr 2. Blir spennede å se.

Nåe det jelder tvillinger er det stor sjanse for å få det dersom:
- Det er tvillinger i familien
- det er prøvd med hormombehandling
- mor er over 35
- Du har brukt folat

Sikkert andre ting å...

Lykke til på Ul

klem

Hei!

Jeg må si at jeg har det ganske bra om dagen, selv om jeg har begynt å bli litt kvalm de siste to dagene. Men det er heldigvis stort sett når jeg begynner å bli sulten, så det gir seg når jeg får spist litt. Uansett tar jeg det som et veldig godt tegn. Jeg var gravid tidligere i år, men det endte med SA etter ca. 6 uker. Da kjente jeg absolutt ingenting til kvalme, så da håper jeg at det er positivt at jeg har flere symptomer denne gangen...

Jeg syns magen har blitt litt større allerede, men det er kanskje bare innbilning og ønsketenkning (det er ihvertfall vanskeligere å holde den inne!)... Jeg er litt redd for at noen på jobb skal begynne å lure, har nemlig bare vikariat, og tenkte jeg ikke skulle si noe der før jeg har skrevet under kontrakten for et forlenget vikariat! Man vet jo aldri om de plutselig ombestemmer seg hvis de finner ut at jeg er gravid...

Lykke til på UL, blir spennende å se om det er en eller to!![;)]

Er litt engstelig om dagen for det nermer seg tiden for forige SA. Klarer vel ikke å slappe av før uke 6 er overstått uten (forhåpentligvis) en ny SA. Er også bekymret for at det skal være noe galt med spiren. Når en er så gammel som jeg er (38) så får en jo tilbud om duotest eller fostervannsprøve. Skal ha duotest og jeg går nå og gruer meg fryktelig for at de skal finne noe galt med lille gullet vårt[:o]. Så jeg er inne i en periode der jeg ikke ser så lyst på ting. [&o]. Det bedrer seg helt sikker etterhvert som ukene går og gullet fortsatt klorer seg fast[;)]

Hei der! Så leit at du har vært gjennom det da! Prøve å ikke tenke så mye på det som har vært vennen, da blir man bare deprimert. Prøv heller å se på dette som en ny sjanse! Det er nok sikkert helt fint med den lille i magen nå skal du se, og blir godt for deg å få en bekreftelse på det også[;)] Selv skal jeg få en bekreftelse imorgen, noe jeg er overlykkelig for, for denne siste uken har vært uendelig... har ikke trodd jeg skulle være så bekymra, men det har liksom ikke hjulpet helt at legen bare har sgat på tlf at alt er sikkert helt bra, ikke være urolig.. Men jeg tror jo da, og håper inderlig at alt står bare bra til med lille skjønnheten vår inni her ,  for den er så sårt ønsket! [:D] Ønsker alle sammen lykke til, og tenke positivt! [:D] Stor klem

Tusen takk[:)]. Prøver å være positiv og er nok det de aller fleste dagene og når uke 6 er over så ser jeg nok straks lysere på ting og tang.[:D]

Hei alle sammen!

Jeg har det bare fint. Merker nesten ikke noe til at jeg er gravid, men slik var det med de to første også. Den lå bare inni der og vokste.
Ble litt uggen under middagen idag, men det er første gang.
Er 4+6 idag.

Lurer på om jeg har klart å få ned en tikker??? Skjønner ikke helt hvordan jeg skal logge den ned. Var inne på foreldrehuset. Kan noen hjelpe hvis jeg ikke har fått det til.

Jeg så at jeg ikke hadde klart det.[:(]

Jeg får laget den og sett hvordan den blir - men når de viser den så kommer det opp noe kode greier på slutten....
Hva gjør jeg da????????????? For å få den inn her????

Takk for at du vil hjelpe.

heihei! Her er det masse tanker som svirrer i hodet mitt. tok testen på kvelden dagen før forventa mens og var positiv. Egentlig ville jeg bare ta den for å slå fra meg at jeg ikke var gravid, så vi kunne prøve igjen neste mnd. Det gikk på første forsøk! :)

Jeg merka jeg ble uvel når jeg så testresultatet, og har vært litt uggen. Sist jeg var gravid kasta jeg opp i 9 mnd, og håper jeg slipper det den gangen her! :)

Nå er jeg potte tett i nesa, det renner av den om nettene, og jeg hoster skikkelig! Håper jeg blir bra snart! Har allergi, men tør ikke ta medisiner nå som jeg er gravid! :) Og ikke er det så lett og bortforklare det når man bare er 4 uker på vei! :) hehe

Nå har jeg ihvertfall skrevet masse om meg selv! "skravler" som en foss! :)

Back
Topp