Jeg søkte om delvis svangerskapspenger for 5 uker siden pga stress på jobb, og siden det har jeg jobbet ca 60%. Håper søknad blir innvilget snart, jobben har vært litt sløv med å sende inn inntektsmelding.
.Det går greit å jobbe, så vidt! Jobben vil jo ha meg der, så de tilrettelegger jo en del, men det er mye stress allikevel (er kontaktlærer)
Formen er ikke topp, ikke lenger kvalm, men nå har jeg skikkelig bekkenplager. Jeg går som ei gammal gås.
Det er egentlig ganske dritt, jeg var veldig sprek med første helt frem til fødselen, så hadde ikke helt sett for meg å være helt handikappet allerede halveis. Føler meg helt ubrukelig hjemme og med 2åringen. Hurra for superpappa ihvertfall!
Jeg vet ikke hvor lenge jeg holder ut på jobb. Vil helst ikke bli sykemeldt i det hele tatt, det er så utrolig kjedelig å være syk og bare være hjemme, men samtidig tror jeg ikke jeg holder ut helt til jeg skal i permisjon.
Vi er forøvrig ikke klar i det hele tatt til baby, haha. Ikke kjøpt inn noe nytt eller bestemt oss for hva vi skal ha av det vi mangler. Vi er egentlig ikke ferdig med å flytte inn ennå (overtok hus for 4 mnd siden
) og har et vaskerom vi skal renovere og male et soverom, minst. Jeg har liksom ventet på at formen skulle bli bedre, men så blir den ikke det.
Dette blir ihvertfall siste barn, jeg har aldri vært i så dårlig form noen gang, så er litt redd for hvordan fødselen og tiden etterpå blir. Er litt bitter for at ikke menn kan gå gravid altså!