Hvordan har de første dagene/ukene gått?

Slitsomt å finne en balanse mellom storesøster på 2 år å 8 mnd som krever sitt, og lillebror som krever sitt. Begynner å gå seg til nå, men kjenner på kroppen at det hadde vært godt å bare sove en hel dag.

Veldig mye mindre tid til hverandre enn jeg hadde sett for meg, og noe tøffere å våkne 2-3 ganger i løpet av natten, men ellers går det veldig bra, han er kjempe snill og gråter veldig lite :)

Det er slitsomt med lite søvn og lite energi. Ellers er det uvant med en forholdsvis rolig baby ettersom storesøstra hadde kolikk. Merker godt at vi har erfaring i alle fall selv om det absolutt ikke er samme baby. Er mye mer rolig selv og mindre bekymret enn sist. :) Sliter litt med å få alt til å klaffe med gjøremål i hverdagen, men det går seg til. Gleder meg til baby får mer rutiner. :)

Det har vært intenst og koselig :) vanskelig å ha tid til begge to når en må bli bært hele tiden, lite søvn, alt for mange bleier og litt magevondt. Mest av alt har jeg vel sitti med puppene ute :p delvis frustrert...

Nå har det meste gått seg til litt :) heldigvis.

De første dagene var jeg ekstremt opplagt selv om jeg ikke hadde sovet I en ukers tid. Alt var så nytt for meg. Prøvde å la den synke. Nedturen begynte når jrg kom hjem. Var veldig bekymret for lille. Overvåket henne døgnrundt. Klarte ikke spise eller dusje. Jeg skvatt hver gang hun lagde den minste lyden. Grått av alt. Og synes hun var liten og var redd for å ikke kunne gi henne nok melk. Dette varte ca. Tre dager. Alt er bedre nå. Er to uker gammel nå og jeg tok litt tak I ting. Vi var tre personer som dusjet henne første gangen og jeg grått meg gjennom hele prosessen og var redd hun skulle fryse. Men nå dusjer jeg henne alene og er ikke redd lenger. Skjekker hennes puls hele tiden og våkner opp av den minste lyden hun lager men er likevel mer avslappet og trygg på meg selv.

Kan si at jeg ikke er fan av barseltid, og det har ikke blitt bedre selv om det er nr 3.
Gleder meg til litt større baby og rutiner.

Er veldig veldig koselig, men også veldig veldig sliten!!

Går veldig bra ♡ selvom jeg er sliten da jeg er for det meste alene med alle tre, .. 3 år, 5 år og 3 uker gamle ♡ Eneste jeg gleder meg veldig til er å kunne sove litt lenge uten å bli vekt :) men skal ikke klage da lille sover fra 00.00- 05.00 hver natt ♡ men merker godt at man har tre å ikke en :p men koser meg å syns lille vokser alt for fort! Vil ha baby lenge ♡♡ her er et bilde av trolla ♡♡♡
61d07c2e3516c22152171be11a4f2144
25818bf4ab4b19621e8a07ad78700d65
769ee8f335086b885008bbc4d116ee69
e074966aae768d29d72b38833fc3472b
4a82b91e3983553588aeb5a221cf04ea

Veldig mye mindre tid til hverandre enn jeg hadde sett for meg, og noe tøffere å våkne 2-3 ganger i løpet av natten, men ellers går det veldig bra, han er kjempe snill og gråter veldig lite :)
Samme her : )

Back
Topp