Mortilprins
Elsker forumet
Som tittelen sier: hvordan har barnefar vært gjennom sv.skapet? For enkelte kan jo spørsmålet være personlig og man velger jo da selvsagt selv om man vil dele
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror at samboeren min har oppdaget noe i seg selv han ikke trodde var der. Han er så utrolig omsorgsfull overfor meg og lillefrøkna. Han ville i utgangspunktet ikke ha barn, men jeg gjorde det klart tidlig i forholdet at jeg ønsket meg det, og at det ikke var noe poeng å fortsette om det var et ultimatum fra hans side. Han valgte da å fortsette forholdet. I januar har vi 6-årsdag, og lillefrøkna er altså et faktum.
Han lager mme eller varmer opp morsmelken, står opp med oss om natta, og steller hus og hjem. Jeg tar meg kanskje mest av lillefrøkna, men han er hele tiden rundt oss og koser og nusser på oss begge. Sørger for at jeg husker å spise, og at jeg får sovet på dagtid. Jeg er litt sånn "skal bare..."og plutselig er det ikke tid..
Jeg er ikke i den minste tvil om at han er virkelig er glad i oss begge to. Og jeg er om mulig enda mer glad i han enn tidligere.