Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ehh? Jeg skjønte ikke helt jegToSmå2010 skrev:
Hæ? Definér "prakke på" ...Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Jeg hadde snakket med ham lenge før det gikk så langt, i hvert fall. Han har tydeligvis en opplevelse av at det er helt greit for deg å ta deg av datteren hans siden han ofte "sender henne etter" dere, som du sier, og du har tydeligvis ikke gitt beskjed siden du spør her inne om dette er OK. Hvis du ikke kommuniserer til ham så kan du heller ikke forvente at han skal forstå hva du mener om ting og tang.Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Skjønte ikke helt. Hvis han ikke har kontakt med din datter, hvordan vet han hvor dere er? Og hvorfor var datteren hans invitert i bursdag hos dere? Hvordan kjenner hun dere hvis faren ikke har kontakt med din datter? Høres veldig merkelig ut.Zol80 skrev:
På hvilken måte har du sagt fra? Og hva sier moren til barnet?Bouncy the Butthead Slayer skrev:
tindra skrev:
Skjønte ikke helt. Hvis han ikke har kontakt med din datter, hvordan vet han hvor dere er? Og hvorfor var datteren hans invitert i bursdag hos dere? Hvordan kjenner hun dere hvis faren ikke har kontakt med din datter? Høres veldig merkelig ut.Zol80 skrev:
vi bor i nabohuset, dæ kjøpte hus her for noen år siden. Han har ingen kontakt med eldste jenta mi, som vi har ilag..men dattra hans er på samme alder som to av de andre jentene til meg og mannen min. Vi bor i et nabolag med mange barn, hvor alle leker med alle..og alle går i bursdag til hverandre. Vi har jo ikke lyst til å nekte den ene jenta og komme i bursdag til våre yngre døttre..men vi ønsker heller ikke å bli brukt som barnevakt!
tindra skrev:
På hvilken måte har du sagt fra? Og hva sier moren til barnet?Bouncy the Butthead Slayer skrev:
alt fra rolig,saklig og behersket...til den rake motsettning.
Og at han gjør en del ting på pur faenskap er det ingen tvil om..der er en del andre ting som hører til historien, som går utover helsa til mine barn. Men siden BV har mange brukere fra her vi bor (som er et lite sted med 3000 innbyggere, hvor alle kjenner alle) så kan jeg ikke legge det åpen ut her..
Bouncy the Butthead Slayer skrev:
tindra skrev:
vi bor i nabohuset, dæ kjøpte hus her for noen år siden. Han har ingen kontakt med eldste jenta mi, som vi har ilag..men dattra hans er på samme alder som to av de andre jentene til meg og mannen min. Vi bor i et nabolag med mange barn, hvor alle leker med alle..og alle går i bursdag til hverandre. Vi har jo ikke lyst til å nekte den ene jenta og komme i bursdag til våre yngre døttre..men vi ønsker heller ikke å bli brukt som barnevakt!
Hvorfor i alle dager skal du nekte henne å komme? Det er normalt at unger over en viss alder kommer alene i bursdagsselskap, under en uuttalt forventning om at vertskapet følger med dem de to-tre timene selskapet varer. Dette er vel ikke spesielt for din datters halvsøsken