mammatilgutt
Elsker forumet
Reagert hvis din søster/bror hadde åpnet og lest all posten din mens du var på ferie i 2 uker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men hvorfor gjorde hun det?Grunnen til e spør er fordi søstra mi har åpnet all post jeg har fått de to ukene jeg var borte uten min tillatelse, jeg har ikke peiling på hva slags brev jeg har fått en gang... Vi har fra før et ampert forhold der ho tror ho er mye bedre enn meg.. Kjente e ble så frustrert og sinna... Og det værste er at ho syntes det var helt riktig av ho og at ho hadde rett til å gjøre det uten min tillatelse... Like før e anmelder det til politiet...
Men hvorfor gjorde hun det?
Det er ulovlig.
Jeg fikk min bror til å ta inn posten, og han har sortert ut reklamen. Det er helt fint, men posten åpner man ikke uten avtale.
Jeg ville følt det på samme måte. Det er som Sara sier, ulovlig å åpne andres brev.Vet ikke.. Ble for sinna til i det hele tatt å spørre.. Ho krenka mitt privatliv og e føler ho alltid tråkker over meg..
Vet det er ulovlig derfor e vurderer å anmelde ho når ho sier at ho hadde helt rett til det... Ho har aldri gjort det før så ble ganske paff når ho kom med breva mine og sa ho hadde åpnet de..
Jeg får kun regninger, så hadde kanskje ikke brydd meg så mye kanskje, men syns ikke det er noe man skal med mindre personen har spurt om lov.
Jeg åpner ikke mannens post engang. Om han har fått et annerledes brev mens han er ute spør jeg om jeg skal åpne og se hva det er i tilfelle det er noe viktig/som haster.