Hvordan hadde DERE reagert på utroskap?

Han har plutselig fått seg en ny venninne på facebook,har møtt henne ute på byen og vært på nach hos henne.Hun viser INGEN intr for å bli kjent med meg.
Han er plutselig helt forandret,begynt å tenke noe veldig på utseende sitt.Tar sol,kjøper seg nye klær.Og passer noe veldig på hva han spiser.
I tillegg er han totalt avvisende noen dager,mens i andre øyeblikket er han noe kolosalt interessert.
Jeg har møtt de ute på byen sammen,og der har de stått sammen og ledd og hatt det gøy.Jeg er som luft for ham når han står sammen med henne.
Har skjuler tlf,har byttet alt av passord på det mest tenkelige...ER veldig viktig og logge ut av facebooken,noe som han aldri gjorde tidligere..
Jeg orker rett og slett ikke mer,selv om jeg ikke vet at de har gjort noe,så synes jeg at dette er nok.

Det er veldig lett å si at jeg hadde kastet han på hue og ræva ut... Det er det jeg har stått fast ved i hele mitt liv... Men det er ikke så lett.. Nå sitter jeg der da.. Vi er gift og har et barn sammen... Jeg hadde nok blitt helt knust, og noe hadde garantert dødd inni meg... Haddekanskje klart å tilgi, men ALDRI klart å glemme det...

Jeg vet ærlig talt ikke... Jeg håper for guds skyld at jeg slipper å noen gang måtte ta den avgjørelsen...

Har gjort det,men han er i forsvarsposisjon,klikker i vinkel når jeg vil diskutere det..
Men jeg har jo tatt det opp de siste 14 dagene,så han er jo sikkert super lei av at jeg vil diskutere det.
Jeg er så fryktelig redd for at jeg skal ta feil også,kan jo være at han virkelig bare vil være venn med henne??Hun er pen og jeg føler henne som en trussel[:'(]
Æsj liker ikke ha det sånn hvertfall.

ORIGINAL: MissisP

Har gjort det,men han er i forsvarsposisjon,klikker i vinkel når jeg vil diskutere det..
Men jeg har jo tatt det opp de siste 14 dagene,så han er jo sikkert super lei av at jeg vil diskutere det.
Jeg er så fryktelig redd for at jeg skal ta feil også,kan jo være at han virkelig bare vil være venn med henne??Hun er pen og jeg føler henne som en trussel[:'(]
Æsj liker ikke ha det sånn hvertfall.

Jeg skjønner hvordan du har det...
Ikke no morro for å si det sånn[:(]
Men er jo litt rart at han ikke enser deg engang når dere er ute sammen, og han prater med denne dama...[8|] Det ville jeg ha fått en forklaring på! I tillegg til plutselig å ha byttet alle passord, og er redd for at du skal inn og snoke på han og hans sider[8|]

Forklar han det at du er red og usikker, og vil ha en forklaring. Fortell han at det går nå så langt, at du føler at du ikke kan stole på han, og at du er redd for at han er utro...

Ønsker deg bare lykke til!

Det skjønner jeg godt.
Kan nok ikke være enkelt!

Håper du mistenker uten grunn og at alt er fint om kort tid[:D][:D]

Jeg hadde blitt så lei meg!! Og sint! Hadde aldri greid å tilgitt det. At MIN mann som jeg har to barn, hus og hjem og et liv med har hatt sex/klina/kyssa med ei anna dame... Nei, faen heller.
Men vi er totalt enige på det punktet der, han hadde heller ikke tolerert det.

Hadde gjort det slutt, men å slå er liksom ikke min greie..

Noe inni meg hadde nok dødd. Jeg har sagt det til han at ærlighet varer lengst. så vil han ikke mer så får han gjøre det slutt først eller så får han dele kjærringa[8D]

ORIGINAL: CHICKA©

Kommer veldig ann på situasjonen!

Jeg elsker ham, og ja, noe inni meg hadde dødd.
Om det hadde vært mulig og fortsette vet jeg ikke, men hadde gjort ALT jeg klarte for å fikse opp i det.
Klarer ikke se for meg ett liv uten ham.

enig..

heilt ærligt så vet eg rett og slett ikke, noe inni meg sier at e hadde tilgit han. klare ikke og ha en tanke et liv uten han:)

Jeg har jo opplevd det med barnefaren, han var utro 1 uke etter at adam blr født og jeg fant det ut 2 uker senere. Han var det med eksen sin som det hadde vært slutt med i over 3 år. Fant ut at han hadde to mobiler han brukte fortsatt den gammle å sende mld med å ringe henne, leste alle mld de hadde sendt med hverandre om hva de hadde lyst til å gjøre med hverandre og hva de hadde gjort. Da ble jeg kvalm! I ukene mens han hadde begynt å skrive med henne, hadde han begynt å kle seg med finere klær og ordne seg mye mere..
Ble helt knust inni meg når jeg fant det ut, gjorde det slutt med en gang pga jeg ikke klarer å være sammen med noen som har gjort noe sånt mot meg.. Er veldig vondt nå også når jeg tenker på det, noe som er veldig ofte..
Han sender jo mld hver dag også å sier at han angrer og at han ikke var seg selv når han gjorde det osv.. men jeg tror at hvis jeg skulle tilgitt han å blitt sammen med han igjen så hadde det bare blitt krangling hele tiden..

nulltoleranse for utroskap her og, vil han ha noen andre i senga vil ikke jeg ha han.
Da hadde han vært en helt annen person enn den jeg giftet meg med (eller i et sånt tilfelle, trodde man giftet seg med).

Hadde slått, sparka, biti, klort og jaga han ut. I tillegg hadde jeg nok knust x-box, pc, mobilen og det jeg hadde klart å knuse på bilen hans....

ORIGINAL: steisa

Jeg har jo opplevd det med barnefaren, han var utro 1 uke etter at adam blr født og jeg fant det ut 2 uker senere. Han var det med eksen sin som det hadde vært slutt med i over 3 år. Fant ut at han hadde to mobiler han brukte fortsatt den gammle å sende mld med å ringe henne, leste alle mld de hadde sendt med hverandre om hva de hadde lyst til å gjøre med hverandre og hva de hadde gjort. Da ble jeg kvalm! I ukene mens han hadde begynt å skrive med henne, hadde han begynt å kle seg med finere klær og ordne seg mye mere..
Ble helt knust inni meg når jeg fant det ut, gjorde det slutt med en gang pga jeg ikke klarer å være sammen med noen som har gjort noe sånt mot meg.. Er veldig vondt nå også når jeg tenker på det, noe som er veldig ofte..
Han sender jo mld hver dag også å sier at han angrer og at han ikke var seg selv når han gjorde det osv.. men jeg tror at hvis jeg skulle tilgitt han å blitt sammen med han igjen så hadde det bare blitt krangling hele tiden..

Uff... Ble ordentlig lei meg på dine vegne nå!!
Og bare en uke etter at Adam ble født da[:-] Fy farao...
All ære til deg!!!

takk :)
Har vært veldig tøft, mange som sier rundt meg også at jeg burde prøve på nytt med
han pga adam og at det sikkert vil styrke forholdet våres. Men føler at det blir feil i hvertfall
sånn det ser ut i dag ;p

ORIGINAL: steisa

Var skikkelig trist å lese[:(] Veit ikke hva jeg hadde gjort jeg...om jeg hadde klina'n rett ned eller gått. Var ikke seg selv....føler at mange sier det, er til å bli kvalm av. Var sammen med en selv for mange år siden som texta og fikk seg litt hos xen sin. ikke noe koslig og en kan aldri stole helt på personen igjen.

jeg har ikke helt troa på den der: en gang utro alltid utro. men jeg tror noen har lettere for å gjøre det enn andre.

Hadde ikke brydd meg mer en som så at jeg hadde gått fra han på dagen....Men hadde virkelig ikke orka eller giddi eller undt ungene mine og gått rundt og vært sur og bitter....Er jo han som faktisk må leve med det på samhvitigheten sin ovenfor ungene sine først og fremst...

Så nei...Hadde han vært utro så får han heller bare være det...Han som mister noe ikke jeg isåfall da...(trenger jo ikke en ubrukelig mann, og derfor mister jeg heller ikke noe)

[;)]

Back
Topp