Jeg synes det var aaller verst frem til TUL, da slappet jeg bittelitt mer av og tiden frem til OUL gikk fortere. Håper det blir sånn for deg og
Krysser fingrene for at det er slik med meg og [emoji5][emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes det var aaller verst frem til TUL, da slappet jeg bittelitt mer av og tiden frem til OUL gikk fortere. Håper det blir sånn for deg og
Jeg håndterer det veldig dårlig. Mye gråt når jeg er alene, og er helt utmattet av å være bekymret. Føler dette er vår eneste sjanse til å få barn, og da legger jeg så utrolig mye press på meg selv og svangerskapet. En SA/MA har jeg alltid tenkt at "alle" opplever en gang i livet, og at jeg skulle klart å komme meg gjennom det. Men jeg vet ikke om jeg orker mer prøverør, og da er det denne ene spiren som må sitte. Mannen mener det bare er å prøve igjen hvis noe skulle skje, og det gjør meg enda mer frustrert. For det er langt i fra bare bare for min del... Føler på mange måter jeg har vært gravid i ett år nå, og jeg har for lengst mistet kontrollen over kroppen min og meg selv pga hormoner og behandling.