Noem andre som har begynt å tenke på fordeling og dekningsgrad av permisjonen sin. Hvordan tenker dere tenkt å løse dette?
Vi har begynt å snakke om dette, men tror bare jeg blir mer og mer frustert og mer og mer deprimert. Sååå redd for å gjøre et dårlig valg og angre meg resten av livet.
Vi tenker å ta 100% dekkning for da ender vi opp i midten av september medregnet pappaperm og ferie 8 uker +2 dager. Og at jeg gjerne tar noe ulønnet frem til 1 oktober og at lille da begynner i barnehage.
Si gjerne i fra om du tenker at jeg har regnet feil her. Trenger masse tips her.
Vi satser på barnehageplass fra august.
Har termin 1.september og begynner i perm 11 august.
Hilsen en nesten deprimert førstegangsfødene så synest dette er vanskelig valg
Vi har begynt å snakke om dette, men tror bare jeg blir mer og mer frustert og mer og mer deprimert. Sååå redd for å gjøre et dårlig valg og angre meg resten av livet.
Vi tenker å ta 100% dekkning for da ender vi opp i midten av september medregnet pappaperm og ferie 8 uker +2 dager. Og at jeg gjerne tar noe ulønnet frem til 1 oktober og at lille da begynner i barnehage.
Si gjerne i fra om du tenker at jeg har regnet feil her. Trenger masse tips her.
Vi satser på barnehageplass fra august.
Har termin 1.september og begynner i perm 11 august.
Hilsen en nesten deprimert førstegangsfødene så synest dette er vanskelig valg